Uzun Yol Türküleri 1 - Çeşitli Sanatçılar 2010 FuLL ALbüm iNdir Download






01.Beyaz Giyme
02.Metris
03.Eğin Türküsü
04.Bilemedim
05.Alma Attım Yuvarlandı
06.Kime Kin Ettin
07.Yüksek Minarade Kandiller Yanar
08.Ben Sana Yandım Gelin
09.Bülbül Ağlar Gül Ağlar
10.Ağlama Yar
11.Turnam Gidersen Mardine
12.Sen Bir Ceylan Olsan
13.Gel Gör Beni Aşk Neyledi



DOWNLOAD
RapidShare
http://linkbee.com/uzunyolturku1rs
HotFile
http://linkbee.com/uzunyolturku1hf
2Shared
http://linkbee.com/uzunyolturku1sh





emeğe saygı için 1 yorum yap yeter ;)

Comments :

16 yorum to “Uzun Yol Türküleri 1 - Çeşitli Sanatçılar 2010 FuLL ALbüm iNdir Download”
Adsız dedi ki...
on 

tesekkurlerrrrrrrrr

Adsız dedi ki...
on 

ya nasıl idirecegiz ben indiremiyorummm

Adsız dedi ki...
on 

çooooooook teşekkürlerrrrrr

Adsız dedi ki...
on 

teşekkür Ederim . Elinize , Emeğinize sağlık...

Adsız dedi ki...
on 

paylaşan arkadaşa çok teşekkür ediyorum

Adsız dedi ki...
on 

emeğinize sağlık arkadaşlar

Adsız dedi ki...
on 

uzun yol türküleri 2 var mı? varsa ne zaman paylaşacaksınız acaba?

Adsız dedi ki...
on 

teşekkürler emeğinize sağlık arkadaşlar

Adsız dedi ki...
on 

harikasınız yhaaa

zülfü dedi ki...
on 

çok sağolun süper bir albüm olmuş

Adsız dedi ki...
on 

ellerinize sağlık.....

Adsız dedi ki...
on 

Emegine Saglik

Adsız dedi ki...
on 

Paylaşıma sonsuz teşekkür...

Adsız dedi ki...
on 

yorummmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...
on 

sagol kardes albümü yapan sanatcıların emeğine sağlık buraya koyanarkadasın emeğine niye sağlık olsunki?

Adsız dedi ki...
on 

thanks...

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler