Sebahattin Yanık - Yoksun Benim Gönlümde (2010) Full ALbüm Full indir Download et

Sebahattin Yanık - Yoksun Benim Gönlümde (2010) Full ALbüm





Yoksun Benim Gönlümde
Söz & Müzik: Sebahattin Durmuş
Gönül Oldu Kelebek
Söz & Müzik: Sebahattin Durmuş
Adını Yazdım Taşa
Söz & Müzik: Sebahattin Durmuş
Yaz Ayında Karlar
Söz & Müzik: Sebahattin Durmuş
Gözlerinden Besbelli
Söz & Müzik: Sebahattin Durmuş
Güzelliğin Can Yakar
Söz & Müzik: Sebahattin Durmuş
Asar Deyişi
Söz & Müzik: Sebahattin Durmuş
Ne Anasının Gözü
Söz & Müzik: Sebahattin Durmuş
Seni Saldım Mevlaya
Söz & Müzik: Sebahattin Durmuş
Senden Nasıl Geçeyim
Söz & Müzik: Sebahattin Durmuş


İNDİRMEK İÇİN BURAYI TIKLAYIN VE İSTEDİĞİNİZ İNDİRME TÜRÜNÜ SEÇİNİZ

Comments :

0 yorum to “Sebahattin Yanık - Yoksun Benim Gönlümde (2010) Full ALbüm Full indir Download et”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler