Ağır Abi Sözleri, Ağır Abi Nickleri, Ağır Abi Msn Nickleri

Sevgini göstereceksin söylemek yetmez Sevgi gözlerinde olacak sözlerin yetmez Seveceksin benim gibii ama kalbin yetmez!


Sen beni öyle bir hale getirdin ki dostlarım bile güldü ama ben seni öyle bir hale getireceğim ki düşmanların bile ağlayacak!


konuşşam tesiri yok,sussam gönül razı değil


Bu şehirden her gidişinde şehri sanki ben uğurluyorum sen benden gideli çok oldu ama ben sana hala el sallıyorum


ѕєη şιм∂ι кαяα вιя кυşкυѕυη кαℓαвαℓıк şєняιη уιтιкℓєяιη∂є,мανι єℓℓєяιηι∂є ѕιуαнα вσуυуσяυм öуℓє¢є кαℓıуσяѕυη кєη∂ι ¢єнєηηємιη∂є



ŚÁĶıŃ ßÁŃÁ ĎŐĶÚŃМÁ ŤÁş ßÁŚŤıМ ßÁğŔıМÁ ĶÁĎĔĤĹĔŔĔ МĔŔĤÁßÁ ÁşĶıМ ŚÁŃÁ ĔĹVĔĎÁ



∂üηуα уαℓαη ∂є∂ιη уαℓαη ѕöуℓє∂ιη,вєℓкι вιя güη ∂є∂ιη αмα ∂öηмє∂ιмαятıк ∂öηѕєη∂є �αякєтмєz çüηкü ѕєηιη уєяιηι вαşкαѕı αℓ∂ı



"ѕєηι ѕєνιуσяυм" ∂єякєη, αѕℓıη∂α öуℓє υzυη кσηυşυуσя∂υм кι вιя вιℓѕєη

вσğαzıм∂α кιℓιтℓєηιρ кαℓ∂ığı ιçιη ѕöуℓєηмємιş вιя ѕüяü ѕöz¢üк ναя ιçιм∂єѕυѕ ρυѕ ∂υямαм ѕαкιηℓιğιм∂єη,ιηѕαηıуєтℓє çözмєуı ѕєν∂ıgıм∂єη,ιℓℓє ∂є ѕαναşмαкѕα ηıуєтıη,¢єѕαяєтıη ναя мı уєηιк ∂üşмєує

вσуυη єğмєм αѕℓα ѕαηα уαкѕαη вιℓє вє∂єηιмι вєη ∂σğαяıм кüℓℓєяιм∂єη gü¢üη ναяѕαα ∂υя∂υя вєηι

Gidrsm dönmem, döneceksem zaten gitmem! Sen gidiorsan eğer çok öslesemde �dön� dememAğır geliosa bunlr firar serbest, üstelemem!


ayrılıkları ayrıntılar incitir

Çok ßıkarsan Hayattan ßir mezarLığa git, öLüLer ii biLir ya$amak güseLdir


Her haLinLe Her haLimdin Gözümden Dü$tün Zaten HİÇ ßnm oLmadın Hatta Ödünçtün !!


Bu da sana son sürprizim olsunŞimdi, seninle yaşanan günleri ateşe veriyorum,beni güzel hatırlaGidiyorum!


YOK Artık Sana Ait T�K Zerre ßünyemdeSen koca ßir HİÇ oldun ßende, �ttiğin T�K cümle ile


£y İstanßuL ! Sana yeniLdim bir günahkar yüzünden Verme istemem! ßırak! Üstü kalsın! aLacağım yok senden

Beni Beyninden Silmiş Olabilirsin Ama Kalbinde Hala Ben Hüküm SÜRÜYORUM

güℓмєк кιмє уαкıѕıуσя ѕσяυѕυηα мιℓуσηкєяє ¢єναвıмѕıη

ßαηα уαяıηıη gєтιяє¢єğι кιşι ѕєη ∂єğιℓѕєη єğєя,уαяıη σℓмαѕıη вυgüη вαηα уєтєя!!


yA değerimi bilseydin yada değerin kaybolmadan gelseydin


Etikete gerek yok beni bilen biliyo zaten


Asıl Suçlu Seni Kalbine Alandı, Gerçek Sandığımız Aslında Koskoca Bir Yalandı


Hayatım sana sıradan geLmesin!! ßen kendime yeterim Zamanla aLışmayı da bilirim!! Ama unutmayı daha öğrenemedim


ßugün Seni Sensiz Yaşamak a$ksa, Seni SeninLe Ya$ayacağım YarınLara kaLdırıorum a$kı


DağLar önümde diz çökerken kayaLara yaLvaramamNehirLer ßana akarken ßir damLayLa uğraşamam


Bes Para Etmez Ruhun wardıOnuda Seytana Satmıssın

ÖnemLi değiL kaç kez yeniLdiğin; önemLi oLan, kaç yeniLgiden sonra yeniden doğruLaßiLdiğin

acıya müpteLa oLmanın ne aLemi war,hayatı hafifLetmek warken

Hayatı korkarak ya$ıyorsan §adece izLeyeceksin

oLMaDıĞıM BiRi iÇiN SeViLMeKTeNSe KeNDiM oLDuĞuM iÇiN NeFReT eDiLMeYi TeRCiH eDeRiM

ßazn uzn cümlelern noktasdr a$k seßepsz akan yaşlarn şahidi kimi zamn zarafetidr güzelliğn kimi zamnda kalbn akla ihaneti!!

Hakkımda Dedikodu Yapıp ßoş KonuşanLar ! Devam Edin RekLamın İyisi Kötüsü OLmaz

İşini Şansa ßırakmak İstiyorsan ßir Zarda Sen At Zarlar ßenim Elimde Oyunu ßen Kurarım Sıkılırsam Senden Oyunu ßen ßozarım

eLden düşme sevdaLar değiL ßenim istediğim ya yüreğinin sahißi oLmaLıyım yada hiçßirşeyin

yaşamak zor geLiosa ßu ßedene ya$amak için haLa atan kaLßimin ßen

Ses Etmesemde Öfkem Saklı Son Bakışımda Bir Tokat Atıp Gitmek Vardı Ama Alıcağın OlsunOda Değmez Sanaa

ßeyinLerde iLtihapLaşmış intihar düşüncesi

a$klma b!r céza vér kalb!m sén! sévmés!n,sén!n yalan a$klna Allah muhtac étmés!n

Aynalarla avunma , göstermezler içini Hiç çekinme tanı kendini

içimde ßi a$k war her geçen gün ßayatLayan önceki günün izi ßiLe kaLmayan!!

giden gitti kaLan sağLarLa gündeLik a$kLara dewam

bizi ESKİLER tanır YENİLER örnek alır,SORANLARA yalanız BİLENLERE kralız BİLMEYENLEREDE FALANNNNNNN FİLANNNNNNIIIIZZZZZ

ZuLmü aLkışLayamam,zâLimi asLa sevemem;GeLenin keyfi için geçmişe kaLkıp sövemem

Sen yaLanLarLa a$k satanLarın iLk adresißen sattığın son a$kın ta kendisi

ßen seninLe toprağa giderim diyenLeri Çok gördüm ßen öyLe diyenleri toprağa hep yalnız Gömdüm

HaYaT YoLLaRDaN ÇiZiLMiŞ oLSa BiLe Bu YoLLaRDaN BiRiNi SeÇeCeKSiN! SeÇDiĞiN YoLDa öLüM oLSa BiLe SeLaM VeRiP GeÇeCeKSiN

zannetmeki her susan konu$maktan acizdir ve kırıLan gurur ßir hiçtirsuskunLuktan anLıyorsan çok $ey anLatmı$tır

ÜzüLmem Veya mutLu oLmam için kimseye İhtiyAcım yOq kuraLLar deği$ti Oyuna dewam

Kéndimi anlatacak olsam sadéce nefrétimi haykırırdım dünyaya

Haketmediğini ßiLe ßiLe sevmek mi yoksa çekip gitmekmi????

Kaçırdığın her$ey için pi$manLık duyarsınpi$manLık duyduğun hiç ßir$ey için sana acımam!

yanLı$ yapanı asLa affetmem fazLasını ya$atırım

geçmişde keşke içime savas açıp yenmeye çalışmasaydım belki o zaman toprak olup yok olucaktm

Senin Yerini ßaşkası aLır,ßeni araSanda eLin ßoş kaLır,Sen Sevmedikten Sonra Seni Kim Tanır,yolun aCık oLsun

Vicdanla ßirlikte Şerefte Ararım Sevdiklerimde Herzaman Doğru Değildir

Elbet Seçimlerim Zaman Gelir Şerefsizleride Severim!!!


sevgiyi yalan edenlere sahte sevgilere PAYDOS!''Bir yazar demiş ya''sen git aşk bana kalsın

bende diorumki"BEN BURDAYIM KOLPA AŞKIN SENDE KALSIN!

Comments :

0 yorum to “Ağır Abi Sözleri, Ağır Abi Nickleri, Ağır Abi Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler