Arabesk Sözleri, Arabesk Nickleri, Arabesk Msn Nickleri

> Sensiz geçen zaman bana zehir oldu, senin yokluğun benim sonum oldu. Güneş doğmaz,günler geçmez oldu, anladımki bu yaşam sensiz geçmez oldu ay yüzlüm.

> Umutsuzluğu ihrac eden bicok ülkenin herhangi bir sehrinde bıraktım seni,inzivaya cekilmiş bu hikayanin hüzün dolu tetiğini coktaan cektım,seni öldüreli cok oldu.

> Sen benim içimde kalan nefes,Anlatamadıgım duygularımsın..

> Mutluluklar seninle olsun. Yanlızlıklar benimle… Git…Ama birgün aklına geleceğim!..

> Bırakıp gittin beni..Seni unuttum sanma, zaman alışmayı öğretti belki ama unutmayı asla…

Msn Nickleri, Yeni Msn Nickleri, Güzel Msn Nickleri, Serseri Msn Nickleri, Serseri Nickler, Hüzünlü Msn Nickleri

Hayatın en acımasız şartlarında bile yüzümüzden bedava tebessümü eksik etmedik biz insanları insan olduğu için sevdık…

aLışdımmı snsizLié? unuddmmu s0r ? **hr LaFn s0nu yiné snN haß3rn ! x((

”Hep İçiNe ataN , hç bişei kafasıNa taKmıyo Gibi görüNen , MutLuLuk roLü oyNayaN kız , artK roLüNü İyi oynayaMıyoR”

beN Ne fünYeSi çekiLmiŞ eL bombasıyıM ne de diNamiT BeN yeRin aLtıNa qisLenmiŞ maYıNım üsTüme baSaNııı PATLATIRIMM..

biR waRmışş ..Bir YoqmuŞş..BuqüN waRmısh..YaRın yoq oLmuşş..

Hani hérkés dér ya iLérdé ßunLarı hatırLayıp qüLécéksin,, dié ßir ték ßu doqruymu$.. $imdi sana qüLüp qéçiyorum.!! ” MutLuyum ” ordan anLadım.!!!

ßén qüLLérimi SoLdurdum Sén Papadyana İi ßak..!

Hic1$é SöLémé Hic1$é Yapma. Nédén Mi? Cünkü ßén ÖLé Yapıorum..!

Comments :

0 yorum to “Arabesk Sözleri, Arabesk Nickleri, Arabesk Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler