Artist Kız Nickleri, Artist Msn Nickleri

İmzaya gereq yok eskiler Bizi Tanır…

- hyt ceheNneMmişthe Haberimiz yokhMu$

- bИy yaИLı$ áИLá¥áИ heR$e¥dЭИ ИèfRèt èđioRuМ…

- [NeFrEtE sEwGiDeN dAa ChOq GüwEnİrİm...çÜnKü nEfReTiN SaHtEsİ olmas..!]

- kuSSam kâc întîhâr cIkâr îcîmdên? kêSSêm kâc ayrîLîk akâr ßîlêklêrîmdên?
- kan kaybedio hayatım,can çekişio hayallerim.yasamak zor gelio artıq bana.nerde hata yaptım die düşünüorum
- yüreinde kül olmuj iki hece olarak kalıjam artıqq
- bitiorum her nfste..NE HALİM VARSA GÖRDÜM!!..çOq kOştum Çoq yoruLdm..Ve simdi bnde dştüm….

- düşlerm başka..gercekler baskaaa..ama Umrumdada deiiiLL!

- Anlatamadigim birseyler var , hep baska baharlara biraktigim … Ucurumlari tam a$arken kırılıyor kanatlarim..
- ***İYİ DOSTLAR BİRİKTİRDİMM HEPSİ AİLEM OLDU***

- masallar gerçek deil nekadar hayal etsende..
- istiklal boyunca gözünde yaşlar sadece arkasına bakmaktan korkar!!!
- Deği$ir her$ey deği$ir daha oynanmadı son eL!
- bİzİm RaHaT eTtĞiMiZ yErDe KiMsE İsTiHaRaT EdEmEz…KeYfE dEğİl KrAlInA dEĞiL aLaYıNA gİdErRrR…
32- zamanla tanırsın insanLarı yiter hayaLerin birer birer gerçeği görüp nefreti tadarsın

- Kaybetmediin şeyi aramassın ve ben asla kaybetmem..
- CêkêmêyênLêrê AcârIm YoLumu.
- Arkamdan konuşanların hepsi arkada takılmaya devam etsin!
- ιиѕαи уα нαуяαи σℓυя вαиα уα ∂üşмαи…..уα нιç уσкмυşυм gιвι υиυтυя…..уα ∂α çıкмαм αкℓıи∂αи

-ÖleN BenDiM giDeNse SenDiN…
- anladımki dostluklar yalan, sen olamazsın bu canımı acıtan beni sırtımdan vuran
SEÇMELİ NİCKLER
aKlımDa ÇekiP GitmeleR VaR Şu GünlerDe..!


Comments :

0 yorum to “Artist Kız Nickleri, Artist Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler