Asi Nickler, Asi Sözler, Asi Msn Nickleri

..Ş!mDi Sén dé y0ksuN hiÇ faRk étMéz ßén y!né aYnI ßéN..AcıNın $ékLi fArkLı Hiç fArK étMéz! [̲̅ٿ̲̅]

koymazbanaseninikikuruşluksevgin..banakoyanbniiki kuruşlukinsanadeğişmen.şerefinleaynıparayaken dinivermen(rockn)

HaYaTTa BiR YaNLıŞı 1KeRe YaP..ÇüNKü YaPıLaCaK DaHa ÇoK YaNLıŞ VaR!!

нαуαт ιçιи∂є кüçü¢üк вιя σуυи∂υи ѕєνgιуℓє ∂σg∂υи.иєƒяєтℓє уσк σℓ∂υи.üzgüиüм ¢αиıм υиυтυℓ∂υи.....

qidén qidéR özLémém..huyum böyLé qizLémém.ßén ßir fiLmi iKi kéré izLémém_!!

qidéné kaL démém;kaLana qit.
qidéne kal démék acizLéRé
kaLana qiT démék
térßiyésizLéRé yaKışıR.
qidén yoLuNu,kaLan yéRini biLir_!!



SenSizLiqin SeSsizLiqi korkutur ßeni !

ßu kapı qidene ßidaha açıLmaS !

Kıymetimi ßiLenn ßiLir ßiLmeyenLe iŞim oLmaS !

ßenLe oLmayı ßeCeremedin ,,
ßari ßenSiz oLmaya aLış . . !

Kapadım o deFteri ßidaha yaSıLmaS !
Şimdi uzaktan. . Seßeß(Siz) . . .



ßuqün mutLu 0Lmam qereK , üzüLdüqünü qörmem qereK !!!

sarıLdın sn ßnden ßa$Ka herKezeee....$mdi qit qüLe qüLe...


ßu sAAttén sNra qimSé iCin üzüLemem;
üzqüNüm o Kadar boş vaKtim yok;oLanı dA sNa veRemém(rockn)


YukarıDa ALLAH, a$aqIdA ßén vArIm!!!


GeLsENdE bOş ArTıq ZAmAnıN gECdi ArTıq HaDi YaLLaH...

My TaTiLDé DéRTLéR SéYaHaTTé HuZuR yAnıMDa ....!!!


SaçMa SaPaN aSKLaR iÇin üZüLmÜcEM aRTıqq...!!!


Lanethh oLSun ßütün aŞqLaraaaa !

ßeteR oL xD !

ßenden qidddiqine ßi qün piŞman oLcaqSınnnn ,)

ppattt kütttt öLmedi mi ???*


MuTLu Son OLmUCaktı ne De oLsa BiLioRdum
ßu Yüzdén choq Mutluyum(rockn)


sENsİz GEcEN güNLeRİm En HuzUrLu GünLeRİm...!!!



Sén HaLa Ne SayıKLıOn OğLum Ben Yerİni ÇoKdAAnn DoLdUrDUM biLé...!!!


uqaLayım isTeiNce laFı koyaRım aMa çHoq haSsaS vE aLıNqaNıM çözeMessiN beNi beN zoR oLaNLaRdaNıM.

biRqüN ağLaRım - biR qüNahkaRım.biR daHa aRaMa boşuNa beN fiRaRdaıM.


GüŁεяεК КαybεŦŦiή; AğŁαyαяαk Кαzαnmαyα cαŁıscαKsiή



$imdi ßen yüz yıLın aptaLı mıyım ki ßir daha seni seveceqiim ?! x)


NeFreT ve aCıNın biRLeşimiYim Ben... aĞLatMak FeLseFeM öLdüRMeK eĞLenCeM...


adAmnA qörE muameLe yaparm kmnE iyiİ kmnE kötÜü oynarM karakTerm haKkndA yorm yapmYa kaLqmaYn kmsEye qeRçeq benİ tanTmadm..!



sheytanlık bnm yaşam tarzım...


ßeni ßu oyunLarLa yıkamazsIn ya ßiRaz daha çaLı$ yada acI çeKmeye aLı$ !



Bizden nefret edin çünkü sizden değiliz,arkamızdan hep küfredin kendimize kefiliz,dünyalarımız farklıdır anlaşamıycaz eminiz..asadan ölümü çıkaran üstadın nesliyiz biz...

HaYaTın ßoyunCa qöLqemi Ara...


Sizin hayaL ettikLeRiniz bnm geCmisimde kaLdi


+ Hakkımda ßiLqin yoksa FikRindé oLmasın ! -



••• AkLına GeLirim ; AkLın GideR ... •••

Comments :

1
Adsız dedi ki...
on 

saolun

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler