Bahar Sözler, Bahar Nickleri, Bahar Msn Nickleri

вιℓιяιм ѕєη вιя уıℓ∂ızѕıη νє єтяαƒıη∂α вιя çσк gєzєgєη ναя αмα υηυтмα кι:вєη ∂є ∂üηуαуıм уαℓηız вєη ∂є нαуαт ναя...
Bugün baş rolde ben varım.Mutlu çocuğu oynuyorum sadece berbat bir senaryo ile
Sev ama "belli etme",gör ama "hissettirme",dokun ama "hissetme",düşün ama "hayal etme","AŞKI" tat ama "ACI çekme";işte en zor olanı da budur "AŞKI" tadıp "ACI çekmemek"!.
Çok masaL AnLaTıLdı,hePsiniN SoNunda AyrıLık NoTunu Okudu ZanLı..
BeNim kaLbimi Bir Kişi yıkTı, kaLemiMi KırDı..
SözLükTe SEVGİLİ'ydi AnLamı..
UnutTuĞumU SaNmA hER KÖPEK havLağında sENİ HaTırLıYoRUM..seN vODoFoN gİbi AnI YaŞarkEn Ben SEni TuRCell Gibİ heR YerDE ÇEkemem..!!!
bEn o qÜzeL qÖzLeRiNe qÖmDüM yÜrEqİmİ pArAmPaRcA oLsAdA YüReK SeNiN qÜn qElİr BaŞkAsInA BaqArSa qÖzLeRiN sAkIn UnUtMa qÖzLeRiNdE öLeN yAlNıZ bEnİm YüReqİM...

Comments :

0 yorum to “Bahar Sözler, Bahar Nickleri, Bahar Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler