Birtanemli Sözler, Birtanemli Nickler, Birtanemli Msn Nickleri

Ben seni unutmak için sevseydim sana olan tutkunluğumu kalbime deil, güneş çıktığında kaybolan buğulu camlara yazardım...ß!®+αη€M

Nar çiçeğim, masal yüzlüm, Teni gonca kömür gözlüm, sensiz hayat geçecekse, Varsın alsın beni ölüm..

seni hala çokk sewiyorum

Sen deprem gibi girdin gönlüme,fay hattı çizdin yüreğime,kalbimde arçılar devam etmekte. Özlenmektesin birtanem,8.7 şiddetinde

eğer seni sevdiğim kadar yaşayabilseydim,ölümsüzlüğün adını ask koyardım B.İ.T.A.N.E.M-GÖCMEN KIZI MERVE

Bu gece ay bna sordu : "seni ağlatan erkeği hala seviyor musun" Ona bakıp şu cevabı verdim : "sen hiç gökyüzünden vazgeçer misin?"

Dünyan öyle bi kararsinki seni aydinlatacak tek isik gözlerim olsun bitanem..

askindan oldum deli yaniyorum, cira gibi cagrin gelsin itfayeyi...

hayata iki sey sevdim dikenine ragmen gülü Nazina ragmen seni ...

Gülmekle kaybetigin seyler aglamakla geri gelmez ...

sevmeyi ancak severken ögrene bilirsin.

kirildim ama egilmedim süründüm ama ezilmedim yenildim ama üzülmedim....

sen benim farkimi fark etmedin ama artik fark etsende fark etmez cünkü benim farkimi fark edenler senden daha farkli..

Hiç kimsenin adını bilmediği bir duygudur yüreğimde sana karşı beslediklerim, bu duygu seni tanımakla başladı ve sonsuza dek sürecek bitanem

Dünya da iki çeşit gül olsun biri kırmızı diğeri beyaz sen beni unutursan kırmızı güller solsun ben seni unutursam beyaz güller kefenim olsun

Unuttuklarını anımsa, Kaybettiysen ara, Özlediysen git bul, Kırdıysan af dile, Kırıldıysan affet. Çünkü hayat çok kısa…

Keşke dağlarda gelincik olsaydımda okşamsını bilen avuçlarının içinde solsaydım

Seni her sabah ilk görenin güneş olması ne acı. Oysaki seni her an görmeye can atan kalbimin olduğunu bilse birdaha asla doğmazdı

Sen dünyaya sürgün gönderilmiş bir meleksin ve ben seni o kadar çok seveceğim birdaha cennetine dönemeyeceksin

Bir gün yağmura yakalanırsan benden kaçtığın gibi yağmurdanda kaç çünkü bulutların arasında kaybolan aşkı için ağlayan benim

Sen yıldızlar kadar parlak ve güzelsin,ama aranızdaki fark onlar milyonlarca, sen ise bir tanesin…

Comments :

0 yorum to “Birtanemli Sözler, Birtanemli Nickler, Birtanemli Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler