Çekici Sözler, Çekici Nickler, Çekici Msn Nickleri

CocukLArin Bir MaSaLa KanDiği Gibi BéNDé SéNin GozLéRiNé Kanmsim GuNésin YéR Yuzunu Yaktiği Gibi Gulum SéNin GozLérinDé yanmisim

Seni ben kendime KADER saymi$tim, Ugruna her$eyi góze almi$tim. Yúregin ta$tanmi$ ¢øk ge¢ anladim. Bir damla góz ya$i DEGMEzMİŞ SnA

Gül yaşamak için suya, aşk yaşamak için sevgiye ben yaşamak için sana muhtacım.

Her insana her nefes bir başka heves, birtek ilk aşk bitmeyecek.. daha ilk günden hep sonunu sorduk, cevap ne kimse bilmeyecek

Kelimeler yetmiyor sana olan sevgimi ifade etmeye Onlar bile eziliyorlar böylesine büyük bir aşka şahit oldukları için

Ellerin unutsa Gözlerin arar Gözlerin unutsa Yüreğin yanar İçine ayrılık acısı dolar BENİM AŞKIMI UNUTAMAZSIN

Bir damla mutluluğu Biriyle paylaşmak istediğinde Yüzünü rüzgara dön Ben ordayım...

Sen bilir misin yanlızlıgı Ama nereden bileceksin Sen hiç sensiz kalmadınki

Bugün dünyayı istediğin renge boyayıp, bütün sevginle dağıt, kendini sevginin rengi diye tanıt, çünkü senin varlığın sevgiye en güzel kanıt

Eğilir başlar... Çatılır kaşlar... En güzel aşklar... Lisede başlar


Sen atesteysen ben kordaym sen dardaysan ben zordayım bır gun bu dunyadan göcüp gıdersen bılkı ben senden önce ordayım

●●●ѕσηвαнαя∂α ∂öкüℓєη уαρяαqтıм ιℓк вαнαя∂α gєяι gєℓ∂ιм вєη!! αıℓємє ∂σѕтυмα ѕℓмℓαя σℓѕυη уααмυя ѕσηяαѕı güηєşιм вєηηηηηη!!!●●●

вιℓмєz∂ιм вιя ∂αнα вιя ∂αнα ѕєωє¢єğιмι уιηє öğяєттιη вαηα ѕєωмєуι уєηι∂єη ∂σğ∂υм ѕη∂є öğяєη∂ιм уüяüмєуι ηє σℓυя вιяαкмα єℓℓєяιмı

KaRaNLıK BeNi HaPگEdİyOr ... HePگİ GeRçEğİ GöRmEm İÇiN... AMA GeRçEk OlAn TeK şEy ›ÕŁũм› ... Ve O BeNi ÇaĞıRıYor

CADDEDE MANİTASIZ BELDE TABANCASIZ DAĞDA YÜREKSİZ NAMLUDA MERMİSİZ ALEMDE ŞEREFSİZ DOLAŞMADIK SEVDİKLERİMİZİDE UNUTMADIK

TuTamicaM SözLer VerMem ßaSiT kişiLerLe MEvZuu yaPMAm ßaZı ŞyLri AsLa AfeTmem Ağır GeLiYoSa ßu SzLer FiRar SerßesT ÜsTeLeMem

***İçimdeki bu aşk ateşi....Cehennemin ateşinden daha fazla...cehenneme gitseydim eğer bu kadar yanmazdım...***

ßeni YormayIn! --> çOk ü$engeCim.. ßana yaLan söyLemeyin ! --> Nefret Ederim! ßana ßi$ey sOrmayIn! --> ßiLmiOrum! Ciddi oLmayIn --> ßen güLüyorum... iÇeLim Demeyin! --> ayanamIyorum!.. GideLim Diyin! --> GeLiyorum!... Dalga geÇeLim. --> ßayıLıyorum !.. Derdinmi var ¿ --> DinLiyorum ... çOk mu zOr¿ --> Ugra$Iyorum!.. ßana a$Ik oLma! --> ßen oLamIyOrum !!! >>km ne derse desin ben böleimm degisemiyorum<<

Hakkımda Dedikodu Yapıp ßoş KonuşanLar Devam Edin RekLamın İyisi Kötüsü OLmaz!!

Dönüşü yoq geLemem artıq geLipde seni ßuLamam artıq ßıraq ßu sevda ßöyLe kaLsın kadere isyan edemem artıq

Ayık oL panik yapma rahat oL ßaq daLgana 3 günLük dünya ne sana kaLır ne ßana ..!!!

Ona SöYLe...Onu GeRÇeKTeN SeVMeDiM.... Ona SöYLe.. Onu BiRDaHa GöRMeK isTeMiYoRuM... Ona SöYLe... ONSuZDa HeRŞeY GüZeL... Ona SöYLe... Onu ÇoKTaN uNuTTuM.. AmA Ona SaKIN BuNLaRI GöZ YaŞLaRI iÇiNDe SöYLeDiĞiMi SöYLeMe..

Beyendiysem SevdiyiMiMi Sandin, Konustuysam EvleneceyiMiMi Sandin 2007 OGLUM sen BENI Enayimi Sandin!![ kendi du$$en aglamaz! [ ANLAYAN ANLADI ]

ஐ๑» Nê ô güZêLîm âGLîyOrMûsûN..? êRkêK bûGün sêVêR..yâRîn bêZêR.!SêNîn dêdigiN ô LêyLâ MêCnûN â$kLâRi bû zâMândâ Nê GêZêR«ஐ๑

ஐ๑» Nê ô güZêLîm âGLîyOrMûsûN..? êRkêK bûGün sêVêR..yâRîn bêZêR.!SêNîn dêdigiN ô LêyLâ MêCnûN â$kLâRi bû zâMândâ Nê GêZêR«ஐ๑

GöZlEriMdEn yÜzÜnÜ ÇıKaR Da aL Aşq yaLaNsA HeR MewSiM SoNbAhAr YaşNcAk dAhA BİR ÖmÜr wAr yIkIlCk kAlIn bR DvArR

bazeN soNLar başLaNqıçtıR kaçışLarsa kurtuLuş...geRide kaLaNLarı çöP die aTmışım beN KöpeK oLan Buyursun KarışTırsın

Rekabet Etmem Rekabet YARATIRIM .. ona Buna DeğiL BenSadece DALGAMA Bakarım !!

GéL BuLut oLDa Yağ Biraz iSLanDir aL BaSimi DizLériNé YasLandir DéLirMisim SéVDé BéNi usLandir..


Gülü bir gün Seni her gün Gülü soluncaya Seni ölünceye dek SEVECEĞİM

Aşkı sen öğrettin, ağlamayıda, dertlerin üstüne dert koymayıda hadi öğretsene UNUTMAYIDA

Dünyada iki tane kör var:biri aşkımı görmeyen sen biride senden başkasını görmeyen ben

Bakarsan uzaktayım düşünürsen aklındayım hissedersen kalbindeyim arıyorsan tenindeyim ve özlüyorsan hep seninleyim

Sana gülüm desem o soluyor,sana güneşim desem o batıyor,ben sana en iyisi canım diyeyim çünkü o benimle birlikte yaşıyor

dünyada tek kahroldugum şey merhaba diyerek birleşen ellerin elveda diyerek ayrılmasıdır

Ölümden korktuğum gibi seni sevmekten seni sevmekten vazgeçmediğim halde kaybetmekten korkuyorum

ne kolumda kelepçe ne yanımda gardiyan ne gönlümde zulüm ne ensemde ölüm o gün yanlız sen olacaksın gülüm

Comments :

0 yorum to “Çekici Sözler, Çekici Nickler, Çekici Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler