Cem Yılmaz Sözleri, Cem Yılmaz Nickleri, Cem Yılmaz Msn Nickleri

Abi Yanar dönerli gelcekti daha !

Bir dakika bir telefon geldi…ne, Mars’ta su mu varmış… Kuyu suyudur o abi…

İlahi Azrail, sen adamı öldürürsün.

Siddete karşı savaş açın, şiddet yanlılarını kurşunlayın.

Nazar etme noolur yoksa seninde Mezon..

Sık sık ameliyat olun, içiniz açılır.

Oğlumun adını mafya koydum, artık ben de mafya babasıyım.

Yazılıdan sıfır aldım ama, önemli olan katılmaktı.

Mesela Kova’lara “Akarken doldurun” Yengeçlere “Kabuğunuzu kırın…”

Bir fil elektrik direğinden daha yükseğe zıplayabilir mi? Elektrik direği zıplayamaz ki…

Selam! Ben Aydan Şener. Ben de dünyadan Neil Armstrong.

1959′da içilen kahvelerin hatırı doldu,duyurulur.

Sizde bir şampuanı var mı? Kirlendi hayvancıklar.

Bende şeytan tüyü yok, epilasyonla aldırdım.

Size yapılmasını istemediğiniz şeyi başkasına yapın. Çok zevkli oluyor.

Ölüm korkusu sürekli değil, mezarda biten geçici bir duygudur.

Beşbinkere söyledim; abartmayı bırak.

Eğer turist sezonundaysak, neden onları avlayamıyoruz?

Bu tüp bebek hatalı; hep gaz kaçırıyor.

Yes abicim. Türkçe eğitime benden de okey!

Çocuğun biri bir gün kafasını ıslatmadan yıkamaya başlamış.

Annesi de “oğlum hiç saç ıslatılmadan şampuanlanır mı?” deyince…

Cocuk: ama anne bu şampuanda kuru saçlar için yazıyor.

Temel Fransa’ya gitmiş. Tabelada Fransa yazıyormuş.

O da ” Aaaa… burayı da mı Sabancı aldı” demiş.

Adamın biri eczaneye sinek ilacı almaya gitmiş. Eczacı ona “sineğinizin nesi var acaba” demiş.

Gençliğim acı veriyordu. Ameliyatla aldırdım.

Ey yükselen yeni nesil! İn ulan aşağı!

Son gülen sen olacaksın. Çünkü geç anlıyorsun.

Comments :

0 yorum to “Cem Yılmaz Sözleri, Cem Yılmaz Nickleri, Cem Yılmaz Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler