Ceynur - Yağmur Dinle Şarkı Sözü iNdir Mp3 iNdir video Klip iZle

Ceynur - Yağmur Dinle Şarkı Sözü iNdir Mp3 iNdir video Klip iZle


Önüm arkam sağım solum sobe
Korkarım ki bu defa saklanamadın
İçimde kalmadı desem yalan
Gözünün ortasına patlatamadım

İçim dışım herşeyimken
Özüm sözüm sevgilimken
Neden neden neden hiç anlamıyorum
Ve sanırım senden nefret ediyorum


Yağmur sen de vurup durma şu cama
Onu görmek istemiyorum artık
Onu sevmek istemiyorum artık
Yağmur sen de vurup durma şu cama

Uyu uyu uyu biraz büyü
Sayende bozuldu aramızda büyü
Yazık bana yazık ne körmüşüm
Geceleri seni düşümde görmüşüm

İçim dışım herşeyimken
Özüm sözüm sevgilimken
Neden neden neden hiç anlamıyorum
Ve sanırım senden nefret ediyorum

Yağmur sen de vurup durma şu cama
Onu görmek istemiyorum artık
Onu sevmek istemiyorum artık
Yağmur sen de vurup durma şu cama

Comments :

8 yorum to “Ceynur - Yağmur Dinle Şarkı Sözü iNdir Mp3 iNdir video Klip iZle”
Adsız dedi ki...
on 

bayılıorum bu şarkıyaaaaaa

Adsız dedi ki...
on 

süpersin ceynur ya!!

Adsız dedi ki...
on 

çok güzel bir şarkı

Adsız dedi ki...
on 

süpeer

adsız dedi ki...
on 

süperrrrr yhaaa mükemel bir performans

Nazlı dedi ki...
on 

çok iyi!

Adsız dedi ki...
on 

güzel parça

Zeynur dedi ki...
on 

favori parçam xD asdafadfasdas

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler