Çok Güzel Msn Nickleri, Beğenilen Msn Nickleri

canımı acıTsaLarda...seni haTırLattıKları içhn iyiKi warLar..

Sudâ ériyén âsprin qibiyim. . .
hoŞurtuLu vé pârâmpârçâ. .

akıLLı kaLmak zOr ; yüzün hayaLimdeyken..
Uykulu msn nickleri , nickler
Bir "SeN" Istiyorum Icinde Sadece "BeN" oLan..

UsυL UsυL İçiмє Sızαη ßυ Acı ßυ YαLηızLıк Sєηdєη Hαтıяα

wαrLığıη bεndε bir fincαη kαhwεnin hαtrı kαdαr yok!..


вüтüη γaяaLaяıмı мuтLuLuğuη iςiηdєη qєςєякєη aLdıм...


Kşké ç0cq oLsm yénidn..sdcé dşdüqm içhn acısa içm x’(



Vazgeçemediğim herşeyimi ..Çöpe attım üstüne bastım ..Anlatmakla olmuyor yaşaman lazım ;]







ßnm qöZümDé biR hiÇsin aRTıq - neFreDim aŞqımı aŞtı bu qeCé



zamaN yaŞamaqLa baŞLar - yaşamaq zamanLa biTér



oLSun vaRSın aH çeqinMe,sen yiné yaLanLar söyLé,yüRéq; paramparÇa zaTén,derT deqiL



uqRuna öLméqSe sevqimin kanıtı - vuR bıÇaqı açıDmaz canımı !



heRqés yaLan kiéé, biZ mi qeRçeq oLaLım





saRan yoq yaraLarımı ßénim bu şeHirDé,saqLarım düŞürmém yaŞLarımı gözLérimDe.





saRmaŞıqLar gibi sardıN qaLßimi <3



düNya umrumda deqiL qi - havLayan köPéqLer umRumDa oLSun



haDi topLa yüZünü pRenSés
üzüLmé kaTLa hüzNünü
kaLDır çekmeCéne ßiR yerLére saqLa
daHa ömRünü tükeTéCeq,
niCé yaraLarın oLaCaq.
kußuqLarı düŞéCeq,
yeniDén kaNayaCaq !

eZßére aLınmıŞ ayrıLıqLar koymaZ ßana.



üsDümé qeLmé - vaqiD sonßahar,
üsDümé qeLmé !
aqZımDa küFürLér doLaŞmaqDa.



Bak büyüdüm hiç hesapta yokken.
Canımı yaktı büyümek güzel sanarken.



mutLuLuk bnmLe sakLambaç mı 0ynu0r? ELma desem çıkar mı ???



Hani hérkés dér ya iLérdé ßunLarı hatırLayıp qüLécéksin,, dié ßir ték ßu doqruymu$.. $imdi sana qüLüp qéçiyorum.!!



ҳ̸Ҳ̸ҳ || ßeN HaYaTı CeVrIm Dı$ı Ya$ıoRuM HaYat ßeNi £nGeLlese NoLuR || ҳ̸Ҳ̸ҳ



.^RésT Çéktim Bu SahTé HaYat*a .. Ya$amaYacaqım Dérqen ..Sén Çıktın kaR$ıma



s0nsuzLuq ÖnümdeyDi hep aMa..>> qiDémedim sénD"n uzaqa ..<<



|Dık..Dık..Dık..|*qim 0 .. |BéN aşq aÇ qapıyı] Ya Bi s*ktr qİD



ßizde DoStLuk Nedir ßiLirmiSin _? NeFeSin tÜkeniRSe aL ßu caN SeniN.. yOLun SOnu uçurumSa duR!! iLk adıM ßeniM !!



İçimde öyLe biR ' Sén ' vaRki,uyutmuyoR benİ qeceLeri



KusssaM kaÇ İntihat çıkar İçimden.. kesseM kaç ayrıLık akar Bileklerimden..



HaYat ßizden aLdıqLaRını neReSine sOkuCak aCaßa =))




~ SeninLe yeniden doğdum kayßoLan ßi ßeni yeniden ßuLdum.. ~



~ ödünç meLeq KanadLarıımLa uçarqen ben..eLimi tut.Korqarım düşmekten... ~



HayaLLer GerçekLeriN YarıSıymı$..SeNde Yarı Yarıya BeNimSin .!.



Sénì Kàlßìmé zìncìrlédìm ànàhtàrını kàybettìm



[Ctrl+ALT+delete] [Bİle Yaramıor Artık] [Kalbime]:P[ALT+F4] le Kapandı Tüm [uMuTLaRım bAşArDın] [Güzelim Kutlarım]



DiKenLer saRdı içiMi,kaRanTinaya aLıoRum hayaLLeriMi…



yeNiLdm aC kapıNı yaLnıZLık ßen qeRi qeLdm..!



qidiγσяuм...aωuςLaяıмda ćaм paяςaLaяıγLa,кaηLa Siγah duωaяLaяa haγaLLєяiмi γazмaγa!...



canım sıkkın bu araLar...kendi dünyamın çaresizLiqi içinde daLıp qidiorm...



şimDi séndé yoksuN hiiç farkTméS ßéN yné aynı béN acıNn şékLi farkLı hiç farkétmés béN yné kaybedeéN



éĞéR BéNy KaYBéDéRSéN B!R DaHa BuLaMaZSıN , o aÇ GöSsLü KaLBiNé RaaT BaTMaSıN...




Hade qeL ßir oyun oynayaLım ... SeN ßNm hayLLeRimLe ßeN seNiN hayatınLa... vaRmısıN ?...



SeN ßeniM içiN deNkLemini kuRamadığıM ßiR propLemsiNn


ßizDeqi viTes iLeRi qeRi yOq aRkamıza baqmayız cüNqü qeRide kaLanLaRı hatıRLamayızZz...



içimDe yasaTTıqım cOcuquN dizLeRini kaNattı haYat...



SévDiq my taM séveRiz,isteR eRqeqFadma isteR haNımeFenDiyiz,beqeneN ßöyLe beqeNsiN,beqeNmeyeNi deFteRdeN siLeRiz...


GeLen Ne GeTiRdi Ki GiDeN Ne GöTüRSüN BeN HaYaTıMDaN MeMNuNuM BeNi SevMeyEn öLsüN..!!


GüLü$Lerim wardı bnm.. Ben kimim ben nerdeym ! Tam kar$ıya geçerken,bıraktıın o eL bnm !


beni küçük bir çocuk sandıLar ,, kendiLerini WiLLiam TeLL...
kaLbimi eLma sandıLar ,, her defasında 12'den vurduLar !!!


aRtık Sen yoksun ve ßiRdaha oLmayacaksn ... Kanatamayacaksn yüReğimi ...yıkamayacaksn bedenimi ve

ßiRdaha giRemeyeceksin ßu kaLptn içeRii ... !

öLümLé ya$am aRasındaKi incé çizqiniN tam oRtasınDaım ya$amK içiN sßéßim yoqK..öLmK içiNsé çoqkK...



$imDi Senden Vazmı GeçmeLi..?
[[MaSaL oLuP yoLa devammı EtmeLi..?]]


SoNu ;
ßoğuLmak oLsa dA ßéNiM "0" SuLaRdA
yüzmém géRék..!


énsizLiin até$indéim yaLnızLıım ßuz duttu

Comments :

0 yorum to “Çok Güzel Msn Nickleri, Beğenilen Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler