Dehşet Güzel Sözler, Dehşet Güzel Nickleri

BuNaLıM MoDuNDaYıM EfKaR ıM HaT SaFhAdA

Yasamak hiç Bu KaDaR agıR GeLMeMisTi

Aşk:cennetle cehennem arsı işleyen trende mevsimlik bir bilet…

Bir Gün kucuk bir kus ucmak istermis annesi yaninda olmadıgı bir vakit. Ativermis kendini yüksekten asagiya tam yere düserken….

˙·٠٠•● Günlerim aglak Sabrin Sonu Selamete varsada faydasi yok˙·٠٠•●

Bu gece YiNe Uyuyamadım Ya Da Öyle Sandım.. Rüyalarıma Da Gelmiyorsun ArTık;hayalmi, hayatmı;Yanıldım!...

Mutluluk bile Acı Veriyor,Çünkü SoNu Var BiLiYoRum

DüşLerim ßaşka. Gerçek ßaşka ....

Nêdên Hêp Pêncêrêde ßêkLêyincê daha Çabuk gêLir Sanır o ßêklêyênLêr ...

Ya her şeyim ya Hiçim sorma Dünya ne biçim.. Bir kördüğüm ki İçim Çözdükçe doLanıyor ..

zαTєη αşк кötü вιя şαкα, αηLαmαуα çαLışмα .[ ! ]

Derler ki bir yerden sonra.. Acımaz daha fazLa ...

bAnA dArBe AtAnI bEnDe HaRbE sOkArIm...

ZeHiRi BeN İçEriM Su SeNiN OLsuN KıYıDaN BeN YüRüRüM YoL SeNiN OLsuN BiR SeWGiLi BuLMussuN HaYıRLı OLsuN BiRDee BeN BuLDuM HaBeRiN OLsuNN...!!!

hayat fani ölüm ani öğrenciyiz diye sevmeyelimmi yani(CİHAN t.)

MSN Yİ AÇIP KAPIYON Bİ SELAM VERMEDEN BİLE GEÇİYORSUN SEN KENDİNİ NE SANIYORSUN

∂єgιşкєη вιя ∂üηуα∂α вєη ѕαвιт кαℓıуσяυм нєякєѕ вαşкα вαşкα ѕєνєякєη вєη уιηє ѕєηι ѕєνιуσяυм

kardan adam olurda senden adam olmaz

herkez aynıyken ben farklıydım şimdi herkes fark peşinde bn aynıyım

erkekler birer elma şekeridirler yersin yersin atarsın

sén yoLuna bén yoLuma mümkünsé sen bnden en uzaqa ...!!

»-(¯`v´¯)-»€SinTi YaPMa YoL AL•°¤*(¯`°(F)(

bir köpeğim vardı bna çok sadıkdı bi sewgilim vardı köpeğim kadar olamadı

,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(_KAYRA_)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸

<><><>^^_._._._._._(nickiniz)_._._._._^^><><><

TIK TIK...(KİM OOOO).... AÇ BEN ASK ....(HADİ CABUK OLL İÇERİYE GİR)

SEnİ SeVdİmDe N OldU TURKCELL LE eFeS zEnGiN OlDu...

DÜNYA FANİ,ÖLÜM ANİ,TALEBEYİZ DİE,SEVMEYELİM Mİ YANİ???

Acaba, sırf dünya için mi yaratılmışsın ki, bütün vaktini ona sarf ediyorsun?

Auch wenn du denkst du bist allein,wird mein Herz immer bei dir sein...=Batuhan

aşk yakar

Ne varsa aradığım bilki sende bulmuşum..Senden öncesi yoktu,seninle var olmuşum..Sende bütün umutlar,sende bütün duygular..Beni sende arama,ben artık senin olmuşum

Paylaşmanın asaletini hiç bir zaman bencilliğin çirkinliğine tercih etme,ve öyle bi arkadaş seçki sen onun için ölümü düşündüğünde o senin için çoktan ölmüş olsun

Düşlerini düşleyerek yaşamak, senden nefret ediyorum derken seni sevmek, var olmayan ömrümün tamamını sana adamak, sonra göğsüne yaslanıp seni düşlemek ve sevmek kalbinin sonunu bilmeden içine bakarak

Kafamı duvara vurmadan tanıyabilmek seni beyninin içindekileri anlayabilmek ve yitirmeden yüzündeki anlık tebessümü tüm saatleri durdurabilmek için çıldırasıya paraladım kendimi lanet olsun artık sigarayı üç pakete çıkardım olsun gözüm olsun ne olacaksa olsun

Hayat bir tiyatro dediler bana bir rol verdiler en acısı benimki idi önce sev sonra terket dediler.

Bir destan yazar gibi durmadan gündüz gece ben hep seni yazmışım yüreğime gizlice

Agladıgımı Kimseye Söyleme Anne Onlar Beni Kral biliyor Kızdımı Dünya’yı Yıkar Biliyor. Agladıgımı kimseye Söyleme Anne Onlar Bir kız İcin Bu Kadar Düsecegimi Bilmiyorlar!...

Gencliğim Kuş Olup Uctu Elimden Mutluluk Sözcügü Düştü Dilimden Küllerim Savruldu Yıllar Önceden Sana Verilecek Sevgi Yok Bende

Burak Öldü Diye Sela Vermişler Ölen Hayvan İmiş Aşıklar Ölmez

[̲̅M̲̅] [̲̅a̲̅] [̲̅r̲̅] [̲̅i̲̅] [̲̅j̲̅] [̲̅u̲̅] [̲̅a̲̅] [̲̅n̲̅] [̲̅a̲̅]

{heRŞey güzEL oluYor deRKen :: yook ya yaşamak istemiyorum ben...!!!!}

HerKezin Biraz Faili Oldugu MecHuL Bir Cinayetim şimdi

Das Passwort meines Gehirns und Herzens lautet Deniz = kalbimin ve beynimin Tek Sifresi Deniz

¤ۣۜ..¤ ๑블๑◄███▓▒░░๑블๑ BakTım BakTım PenceReDen gOkYuzuNe DaLmıS GiTmiS RuHum GökYüzüNe... ░░▒▓███►ஐ ๑블๑

Seninle dogmusum Sensiz ölemem.. Dünyayi verseler yine vazgecmem

aNLam vErEMeDim vErEmiyORuM iNsaNLar yapıyOr hEp

Kamasti Gözlerim bu Bedenim hep savasti Gölgemin arkasinda Görkemim kaldi

Ağladım göz yaşlarım döndü denize Ben derdimi kimseye söyleyemedim, kurşunlara gelirken arka mahallede, düştümde yerlere bir

˙·٠٠•● Her Ask bir mavi Masal..anlatilmayan

»-(¯`v´¯)-» s.ç.s.d»-(¯`v´¯)-» †маѓїјцапа † Gerçek Her Zaman Dogru cevaptır

Günsy = yalan herzmn dogru kacamaktir

Aşkın Bir klavye Gibi Bastıkca Seni Hatırlıyorum

Kurş Gülüşüne Bir un Sıksa Da Ölüm, Unutma; Umuda Kurşun İşlemez Gülüm

Seviyorum DeLü Gibi öLüMüNe YaSıyorum AcıSını BiLe BiLe SeVaBıNı GüNahıNı CekiYoRum....

Boshwer, HepaynI MaSaL. “Hayat ve Ben” işte hepsi bu kadar

ŠęηΐηĽę¬ĩŁķ¯Đĕƒâ¯ŐŁŭγσЃù쫧ąŊã|

† маѓїјцапа † | ßèи ßιқтιм аŕтιқ ] : Gіdiџогцź ōĿцмé...џоĿсцĿцқ мéźåřå...

˙·٠٠•●Ben maviye sonsuz bir anlam yükledim, seninle ilgisi yok...  ·٠٠•●

|ъцґДќ| זּ ۩ †маѓїјцапа † ۩

Bak Dostum Yasamayı Öğren Ellerinle Tut Gözlerinle Gör Hayatınla Savas !...

˙·٠٠•●Unut gitsin, aksin Gözlerinden bir Damla Yas gibi..Unut ve diren Hayata, Rüzgara duran Tas gibi..·٠٠•●

Simdi Gidiyorum Sana Son Sozum Elveda!|Bir İntihar Gibi Puşt Olunca Sevdalar

(#)Ölüm Bile Sıcak Gelir İnsana Cehenneme Gidecegini Bildikten Sonra(#) |Bir İntihar Gibi Puşt Olunca Sevdalar

Sen Benim Yanımda Olmadın 1 Saat Bile Olsa bunamı Sevmek Diyosun Heyyy Yalan Dünya

İcimi kanatan özlemlerle yaslanip, sonra da sessizce gitmeliyim bu dünyadan

Hersey Biter...Su Taşı,Güneş Suyu, Zaman Güneşi, Aşk Zamanı,Söz Aşkı,Ben Sözü..

·٠٠•●Bir ipte bin cambaz oynar..deliler akil satar.. : )˙·٠٠•●

Aşk Kalbimi Yakan Bir Volkan Gibidir En Sevdigim Tatlı kazandibidir :}

˙·٠٠•● Sende bir Gün bulacaksin..Adimi cok anacaksin..Hazin bir Ask diye yanacaksin..˙·٠٠•●

Bu kader seni benden aldı seni benden caldı birkere sevdim hayatta oda seninle bitti artık elveda aşklara elveda yıllara...

Bir papatya istiyorum, seviyormu sevmiyormu demek icin, sevmiyor cikacaksa yapraklari hic bitmesin...

Ahtapotlar Gibi son Defa doLanaLım ßirbirimize. ELLerimde eLLerin eLeLe...

GeL hadi Acıt ßeni O biLe Yeter.. ÇorakLığımda İstemezsen Eğer geLmezsen ÖLdür ama affet ßeni .

son defaymış Gibi kaybederken Kendimi.. En ucuz şaraplarda..

Áşk uyudu ranzaLarda, DüşLer Ĕskidi Gitti.. IsLığıma Gömüyorum KaLbimdeki ŚözLeri ..

sєsLєndim öLümє öLüm duyupta ßєni Seçmєdi ..

Hani oLur ya ßazen, Kaçarsın Herşeyden Hani oLur ya ßezen.. Şarkı ßiter aniden ..

özLєdiм ѕєηi Tєк кєLiмєм вυ ..

Sevdim Sandım SeviLdim Sanırdım Sonra uyandım.. Sonunda ßen AnLadım ..

" Çok parçaLandım parçaLandıkça çoğaLdım "

YarınLar Kadar Yakın içimdeki Fırtına ..

вєddυαDιя ѕαηα ßüTüη ѕözLєяιм ..

' kime dokunur eLLerin Kimi Görür gözLerim öLüm Çıkar Karşıma Yine SEN Derim. '

ßirgün sєn Gєçmiş zamandın, ßєnse Yanında anLamLarın ...

Comments :

0 yorum to “Dehşet Güzel Sözler, Dehşet Güzel Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler