Dost Sözleri, Dostluk Nickleri, Dostluk Msn Nickleri

Eğer bir gün; yaslanacak bir omuz ararsan,
Beni ara;
Gülümsetmeyi başaramam ama.
Seninle birlikte ağlayabilirim.

Eğer bir gün; bir çılgınlık yapmak istersen,
Beni ara;
Seni yapmak istediklerinden vazgeçiremem ama.
Seninle mutlulukları paylaşabilirim....

Eğer bir gün; kimseyle konuşmak istemezsen,
Beni ara;
Seni konuşturmayı başaramam ama.
Gözlerine bakınca derdine ortak olabilirim.

Eğer bir gün; her şeyden herkesten kaçmak istersen,
Beni ara;
Seni durduramam ama.
Seninle uzak diyarlara gelebilirim.

Eğer bir gün; Mutluluğu ararsan yalnızlığında,
Beni ara;
Sana yalnız olmadığını hissettiremem ama.
Seninle mutluluğu sonsuza kadar yaşayabilirim ... :))

Comments :

0 yorum to “Dost Sözleri, Dostluk Nickleri, Dostluk Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler