En Güzel Sözler, En Güzel Msn Nickleri

FaRkındamıSnn..GösLrmm YaLnızLqıı söSLrmm SenszLqi anLtyooo..

aZraiLin oLSun saLLanDıqın saLınCaq - senİn o kaHPé ruHunu öLüm temizLéR anCaq.

ELimde Acının Öyküsü War BedeLi Çoktan Ödenmi$...

SeVmeq ELßette GüseL Seni Sevmem >YanLısHtı<

Wewfasz OLSada yaR sevLr HayRsz OLsda Mrk edLr!!

ßisDé nuMaRa ßoL RahaT oL KénDini KasMa !!

SonDunuS,,KorKtuNus,,siS yOqtuNus !!

Pas wéR,şuT çéK,KaLéyé aßaN,,AmaN yıKıLma ROCK ßaßaN !!

"Evet" dedim belli belirsiz. Yumdu gözlerini. şaşırdım. Sonra anladım ki kalbinde seyrediyordu beni.

Acı ve hüzün bir ıyldız kadar uzak, mutluluk gözbebeğin kadar yakın olsun. Umutların gerçek, gerçeklerin mutluluk, mutlulukların sonsuz olsun...

Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz, her şey olur da su kalbim, bir tek sensiz olamaz.

Ağzımdan çıkacak söz olsan konuşmam, gözümden akacak yas olsan ağlamam, kalbime hapsettim seni hiçbir yere bırakmam!

An gelir insan gülerken ağlarmış. Gözyaşları sel olup kalbine akarmış...

Aşkım yatağın, sevgim yorganın, yüreğim yastığın olsun iyi uyu bir tanem.

Aynaya bakınca kendimi değil kocaman bir yürek .Ve o yürekte ondan da büyük bir sen gördüm.

AÇIK ARTTIRMA: Beni öyle sev öyle arttır ki..Hep senin üstüne kalaıym!!!

Aşk bu mu? Aşk acı mı? Acıtır mı? İncitir mi? Aşk bunu bana yapmaya mecbur mu?

Bana dünya yuvarlaktır dedin, dediğin doğruysa neden geri dönmedin?

Başını göğsüme yasladığında tek bir düşmanım vardır:geçip giden zaman.

# Ben sevdanın sokağında oturuyorum. Geceler hiç bitmiyor, ben hiç uyumuyorum.

Comments :

0 yorum to “En Güzel Sözler, En Güzel Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler