Etkileyici Damar Sözler, Etkileyici Damar Nickler, Etkileyici Da

biz akLınızın aLmıyacağı ortamLara akmıyoruz… kaFanızın baSmadığı şeyLeri yaşıyoruz !

yıLandan korkSam boXer’ımda piton beSLemezdım benden uzakLara gitmek bazen kaR , bazen zaraR … !

veFasız bir kaLbe sapLandı die çıkarıP gönLümü ataSım geLiyor…

her neySe ! bir ‘O’ kadar gereksiz… ama bir ‘O’ kadarda güzeLdi sewmek…

suskunLuğumu hafife aLma … konuŞursam kaLdıramazSın !

sewenLer oLmaSaydı, sewiLenLerin götü kaLkarmıydı ?

eğer bir gün bana dönücek oLursan , eski günLerimi getir !

kötü niyetLe soruLan bir soruSun, iyiLik arama cewaPLarda …

bakkaLda pepSi bırakmadım a.q ama içinden bir türLü aySun kayacı çıkmadı =)

herkeSe Laf s*k bana sokma terS tePki yapar sana g*rer sonra

sözLerine bakıLırSa LeyLa’Ları anımSatır, yaptıkLarına bakıLırSa kahpeLere taŞ çıkarır

amacın ne güzeLim ? öküz gibi bakmakLa tren durmaz ki =)

mazeret g*t gibidiR, herkeSde buLunur !

aşkınız markaLara endexLi 2009 modeL a$k kaç $ ?

siz sidik yarıştırmaya dewam edin ben ağzınıza s*çtım gidiyorum xD

akLından gitmek mi geçiyor ? akLının sesini dinLe birtanem sik*tir*git =)

uzak durun oyuncuLar henüz yeni bir senaryo yazmadım =)

yaLanımı sewSinLer aşkSız dönmüyor dünya xP

kıSkananLar çatLayınca haber werinde yapıŞtırmaya geLeLim xD

ipi kopmu$ uçurtma gibiSin götün baŞın oynuo :)

Comments :

0 yorum to “Etkileyici Damar Sözler, Etkileyici Damar Nickler, Etkileyici Da”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler