Etkileyici Msn Nickleri 1

“Sadakât” mıydı zamana yenilen...Yoksa”Zaman” mıydı ihanete buyur gel diyen..

Mürekkebini Uğrunda Harcamak Mıdır! Aşk...?

‘’Aşq’’ Dediqin Nedir Ki? Tenden ßedenden Sıyrıq..ÇocuqLarın iÇinde ya$adıqı ßir ÇıqLıq.!

mašaLLaя aLémiиđéim. ßi ωαяmıšım ßi чħøqmυšum..

("●")..кαLвiiм ανυcυмα ѕιgмιуσя αятιк αййзз..("●")

ßana uMut ßaqLama ßen Topraqa Söz VErdim!

öLüm kdR zorLu eLLérin ne ßnm olduLar ne aqLımdan çıktıLar

KaLBüm AciOooOO ÖptE geÇsin bi McxSs eT be...Dil çıkar

sefioRum dioRsun heRqese veRioRsun ( nihahaha xD )

' TopLa Önümé Attıqın ßozuk SözLéri ßén ßunLardan Annamam..!

Tanrım kör oldum…Artık kusura bakamıyorum…

ßiTTi mi söyLücéqLerin - sen vé qeReqsiz tüm cümLéLerin

Sna ''qiT'' demiy0ruMmm..Ama ''kaL'' demek te qeLmiy0r iÇmDeN..

Hayatıma kimin qirip kimin çıkacaqına ben karar veririm.konuşabiLirsiniz ama son sözü herzamn ben söyLerim !

kendiniz olmak warken asla başkasına bakmayın inanınki siz birer perisiniz

hayatında bana ' hoscakal ' demek isteyenler, gözlerimdeki s.klemez ifadeyi ii kessinLer

saNa sex we seyahat içeRikLi biR tekLifimm waR : si*tiR qitt xD

héR yııL qömüLdüüm taRih , doqum qünümDü !

biz zorLukLarı sewqimizé weRdiimiz deqerLe a$tıııq !

Bir ÖmüR oNLa OLcaqmIsım ÖLe Dio EnaYi HaSsiDDir...xD {#emotions_dlg.cheesy}

Benden Önce Öpülmüş Dudaklarda Bana Dair Cümleler Aramam Ben !!




▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒
▒▓████████▓▓▒▒▒
_▓██████████▓▓▓▒▒____________▒▒▒
_▓██████████▓▓▓▓▓▒▒________▒▒▒▓▓▒▒▒
_▒▓██████████▓▓▓▓▓▒▒_____▒▓██▓▓▓▓██▒
__▒▓██████████▓▓▓██▒▒__▒████▓▓▓▓▓██▓▒▒
___▒▒▓███████████████████████▓▓▓████▓▒
____▒▒▓▓██████████████████████████▓▒
_____▒▒▓▓█████████████████████████▓▒▒
_______▒▒▓████████████████████████▓▒
_________▒▓██████████████████████▓▒
__________▒▓███████████████████▓▒
____________▓█████████████████▓▒
_____________▒▓████████████▓▒
______________▒▓██████████▓
_______________▒▓███████▓▒
________________▒▓█████▓▒
_________________▒▓███▓
__________________▒██▓
__________________
..

Comments :

0 yorum to “Etkileyici Msn Nickleri 1”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler