Farklı Nickler, Farklı Sözler, Farklı Msn Nickleri

en icimdeki,én kücük hücrede dolasan..ték hayat sinyaLimsn bnm =)

ßana bak zayıfLamış gördüm seni!!!
Karakter oLarak tabiki xD ehehehe

ßeYaZ atLI pRenSimi ßuLmam iÇin daa kaÇ kurßağa öpMeM Lazım xD

qün qeLir inTikam aLınır yaptıkLarının hepsinin aCısı teKer teKer çıkartıLır
ama bu araLar qeRçekten çooook i$im varr. iLqiLenmiyorum.. x/

yükLeDim bedeniimii 1 miLyon baloncuqaaa xD

Kendini bi şey sananLar.... Gerçekten Sandıqınız qibisiniz.. xD

hayatı çöpLük farzet sende biir piisLiik deqiiL misin.?? sen sahtekar yaLancının ta kendisisin..Unutma.!! sahte ve yaLan oLan her Şey dünya kapsamında senii bekLiyor.!

Gözümden Akan YaşLar, Değerimi BiLmeyen ŞerefsizLere SadaKam oLsun ..!

Bana Bir 'Evet' de Dünyanın Bütün JelibonLarı Senin Olsun xD

sen iikii yüzLüsün … hangii tarafiina tüküreyim?!!

+18+ (beyin yaşı ) xD

CokLu Ki$iLik BosukLuğu.. Herkes bir orTam.. xD

TakıLmış PLak Gbi Kendinizi TekrarLıyosunuzz ^^

YanLızLıık henüz 1bebeK günden güne büyüyecek !

değiLim sizin giBi oLmamDa gökDéLenLerDéN tüküRüCém suraTınıZa,aLayIna x)

ŞüpheciLiğimin seßeßi insanLar Ya da insan oLup insanLık dı$ı roL yapanLaR..!

İkinci EL Övgü TüccarLarı Varsın ßoL ßoL Konu$sun. ßénim Satacak MaLım Yok Ki Öwgüyé İhtiacım OLsun..!

ßıktım ßütün Çakma *KRONİCK'Lerden !!!

Attıqımız her adım senkronize ..(:

ßeyniniz qbi sizde küçüksünz... xD

Ruhumn fi$ini çekmk istiyorum..!..

Elektronik etkiye şizofrenik tepki verdim sadece..!

'' güLmek kimé yakışıor ? '' sorusuna >> MiLyon kere cewaßımsın !! ''

Cok $erefsiz göRdüm ama Hic Biri Senin Kadar ProfesyonaL DeğiLdi.. !

DüğünLerde yanına geLip seni dürterek "sıra sana geLdi" diyen yaşLıLardan sıkıLdıysan sende aynısını cenazeLerde onLara yap... xD ehehee

Öz€nTi .. KaSIntI wß.. G€nçLik .. ! $idd€tL€ İddaa €diyoRum ßu G€nçL€R Daha Çok G€nç xD xP

HisLerimdeN emiN değiLim,beLki pLatonik! FazLa sakindi Bu çocuK şimdi Bir ALkoLick!

PsikoLojim Bosuk :S Yayında Emei Geçen Her Kesn:S

Dışarda Bana Bakanlar Umrumda Olmaz Çünkü ben Normalim onLar AnormaL .!

aRamısa GiRene 1 tekmeee.. xD

SaNa kaR$ı Nötr =)

Tık..! Tık..! Kim o ?..! (-ßen A$k..!-)ßi defoL giT yha.. !

' VodafoNe ne demi$??.. anı ya$a..! =)

.. ruHunuzZa veRneL dayaSam yumuşaRmı x|

Onun güzeL oLması iÇin makYaJ deqiL modifiye Lasım..! xD

'

 

Takip Et

Dizinler