Genel Güzel Msn Nickleri, Genel Güzel Nickler

!!...ЧαsαL uyαrı...!! ßu kisiye erisim mαhkeme kαRαRıyLα ЧαsαkLαnmıştır !!xD

*Ne Güneşi İstiyorum Karanlığıma Ne De Yıldızları İstiyorum Gece Yarılarında... Çok Değil BirTek Seni İstiyorum Yalnızlığıma!!!

Şimdi daha iyi anlıyorum ki, Nefes almak değilmiş, yaşamak. Ateşlerde yanmak gibi bir şey, Seni severken,sensiz olmak…

Hayat aşkımı elimden alacak kadar qaddarsa bende hayata meydan okuycak kadar ÇILGINIM

aşk yanında olanı sevmek değil,uzakta olanı yanında hissetmektir.en güzel duygu yalansız sevmektir...

BiR DemetiN Daha oLsa Ne oLuRdu Hain PaPatya Bak İşde SevmiyoR ....

Senin Yerini ßaşkası aLır,ßeni araSanda eLin ßoş kaLır,Sen Sevmedikten Sonra Seni Kim Tanır,yolun aCık oLsun git güLe güLe

_____aLayına qider demedik mi_???cefaLarı çekmedik mi_???ah be kankaa bizde sewmedik miiiiiiiiiiiiiiiiiii?????:

Ne Kadar BiLirSen biL SöyLedikLerin KarSıdakinin anLadıgı Kadardır ..

Ruh Güven Gißidir.. Çıktığı Yere ßirdaha Geri Dönmez!!!

Deniz DeğiLki Yüreğim..Öfkesini Kayalara Vursun...!!!!

Elimde Artik Herşey Siliyorum Dünü. Lanet Ediyorum Geçmişe Yaşıyorum ßugünü.

Eğer bir gün hayatımın son nefesini verirde bu dünyanın güzelliklerinden vazgeçecek olursam yanımda ol ki sana sessizliğin ölüm demek olduğunu göstereyim … !!!S.S

Seni unutmayı düşündüm bu gece bir sigaranın üzerine adını yazdım sigara bittiğinde unutacaktım seni duman duman atacaktım seni içimden rüzgâr savuracaktı küllerini fakat… seni unutmayı düşünürken nerden bilirdim ki seni her nefeste içime çektiğimi S.S.

aydınlık dünyamı kararttın,gülen kalbimi ağlattın madem seviyorsun neden aldattın?lan oğlum sn beni aptalmı sandın?

kayBeTTin ßeni ama üzüLme*saNa çok kız var kaldırım köşeLerinde

Ben mükemmel birine aşık oldumm...

∂üşмαη кєℓιмєѕιηιη αηℓαмιηι αякα∂αş ѕιƒαтιηι тαşιуαηℓαя∂αη öğяєη∂ιм...!

iKi SeViYoRuz dİe AşKınDan ÖLüYorUz Mu SaHNdUn... BeNdE aŞKLaR iKi GnLükDüR oĞlUM baq Bu GnDe SEVMİYORUM diyrum

Unuttuklarını anımsa,kaybettiysen ara,özlediysen git bul,kırdıysan af dile,kırıldıysan affet,çünkü hayat çok kısaaa......!!!

' ama ßen HâLâ ..., neySe . .

[c=4][c=#009B00][c=#8000FF][c=#FF0080][c=#FF0080][/c]0o0oo0 [/c] ßéniM[/c] HérßiŞéim [/c] yha [/c]~

iÇimdeki ßen haLa Sen krizLerinDe

Her attıqm [c=4]$ekerde[/c] duyqSLa ßaqLnp anı0rSm Seny [c=28]Kafam qüsL[/c] oLdqndn hayaLm qßi Snde Sahtesn ;)

[c=13]•# ۵ ¦×¦ ●๋: SusKun ●๋: ¦×¦ ۵

 

Takip Et

Dizinler