Güldüren Nickler, Güldüren Msn Nickleri, Güldüren Sözler

Bülbülü altın kafese koymuşlar "cik cik cik"demiş!

Derdini söylemeyen iyi yapar; birde onun derdiyle uğraşamayız!

İşleyen kafa pas tutmaz çok işleyen kafa tarak tutmaz!

Hasret kaldım gözlerinin rengine artık çıkar şu lenslerini !

Kalbimi kırdın o bana dedemden hatıraydı!

Sen bana baktın ben sana şimdi beraber beş cocuğa bakıyoruz!

İnsanlara asla güvenme sırlarını bir tavukla paylaş!

Malın ucuzunu seç tamir ederken canın sıkılmasın!

Acemi desinler.. korkak desinler..Ama rahmetli demesinler!

Dünyanın en kötü şeyini sana vermek isterdim

ama seni sana veremem ki!

Konferanslarda ön sıralara oturmayın uyuyamazsınız!

Enflasyonu yok etme formülü:Öldürüp kaza süsü verelim!

Kibar ol; Karını dövmeden önce ceketini düzelt!

Ne güzel senin zeka sorunun yok çünkü zekan yok!

İkna edemiyorsan kafalarını karıştır!

Deli sormuş deliye -Aşk nedir? Diye.
Deli gülmüş deliye -Ben niye deli oldum! Diye.

Ölenle ölünmez;mirasına konulur!

Yalancının mumu üfleyince söner!

Her gönülde bir çiçek olacağına bir gönülde buket ol.

Sınavları kazanamayanlar değil kazananlar düşünsün!

Ak akçe eskidendi; şimdi dolar mark oldu!

Comments :

0 yorum to “Güldüren Nickler, Güldüren Msn Nickleri, Güldüren Sözler”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler