Gülşen - Bir An Gel dinle, Gülşen - Bir An Gel Şarkı Sözü, Gülşen - Bir An Gel indir


Gülşen - Bir An Gel 2010 dinlemek için TIKLA


Gülşen –Bir An Gel şarkı sözü

Gittiğin uzun uzun uzun yollar
Seni geri getirmesini de bilsin o zaman

Halim, tavrım, vaziyetim ortada
Yerdeyim, düştüm, kaldır o zaman
Bi an gel, dön gel, hep gel
Tövbeleri bozup gel
Ya da kal orda
Ben sana geleyim o zaman
Çekip sağa inmesini de bilirim icabında
Sen olacağına bak

Sen haklı çık da didişmelerden
Gocunmam, alkışlarım şak şak
Biilaç dönmesini de bilirim icabında
Sen olacağına bak
Sabahlar olmaz sevişmelerden
Gönlünü alıveririm şipşak
Gittiğin uzun uzun uzun yollar
Seni geri getirmesini de bilsin o zaman
Halim, tavrım, vaziyetim ortada

Yerdeyim, düştüm, kaldır o zaman
Bi an gel, dön gel, hep gel
Tövbeleri bozup gel
Ya da kal orda
Ben sana geleyim o zaman
Say çocukluğuma
Say cahilliğime
İster haylazlığıma
İster aymazlığıma

Çekip sağa inmesini de bilirim icabında
Sen olacağına bak
Sen haklı çık da didişmelerden
Gocunmam, alkışlarım şak şak
Aç bilaç dönmesini de bilirim icabında
Sen olacağına bak
Sabahlar olmaz sevişmelerden
Gönlünü alıveririm şipşak


Comments :

0 yorum to “Gülşen - Bir An Gel dinle, Gülşen - Bir An Gel Şarkı Sözü, Gülşen - Bir An Gel indir”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler