Harbi Nickler, Harbi Msn Nickleri, Harby

HaYaTıMdAn GiDeNLeR...BiR DaHa GeRi GeLMeYi HaYaL BiLe eTMeYiN...HaYaTıMa YeNi GiReNLeR...GiTMeYi DüŞüNüRSeNiZ...HiÇ BeKLeMeYiN..

...ҳҲҳ !!..SuSmAyI sEvMeYe TeRcİh EttİmM..!! ҳҲҳ...

ҢěŖқĘş ҚöņŭşŢŭğûňù ýāŹãг,ßỂИ ìŠě §üš†ùҜĿąŗĭmї


...ҳ̸Ҳ̸ҳ_SeSsİzLiK_ҳ̸Ҳ̸ҳ...



ÖyLé ßir $arkı DinLémk İstiyormki İntihara Té$ébüs Ettirsn,ÖyLé ßir MutLu OLmk İstiyormki ßéni Hayata ßağLasın,İmkansız Mı..??



NoKtA dEqiL,ViRgÜl KoYdUm ÖyKüMe...!!!



Tak Boğazıma İpini, Yada Kes Bileğimi Sensizlikte Yaşayacağıma Ölüme Gideyim Daha İyi....



SeNi TaNiDim - SevMeYi ÖgReTTiN,, seNi SevDim - UnuTaMaMAyi öGreTTiN,, maDeM BiraQaCaQtiN bE ZaLim - NeDEn BaNa $...sizliği ÖgReTMediN..!!?



KoPtUğU yErDe BıRaK bU MaSaL bÖyLe BiTsİn BiR zAmAn HeR sEyİmDiN aRtIk UmUrUmDa GeĞiLsİn!!!



k€L!m€L€r!n y€Tm€d!ğ! kAdArıM,n€ kAdAr AnLaTıR$am AnLaTaYıM,AnLaDığIn kAdArImM...!!



'kaybedeCek dü$Lerim yOk ki pe$Lerinden ko$ayım..
bütün derdim, keLimeLerLe benim..'




hayat asla sahnelenemeyck bi oyunun sonsuz tekrarndan ibart..!! KafKef..!! x'(

Comments :

0 yorum to “Harbi Nickler, Harbi Msn Nickleri, Harby”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler