Harika Nickler, Harika Msn Nickleri

ɯiʞşɐ uısuǝs ɯığǝçɹǝƃ ʞǝʇ ıʞɐpɐʎuüp uɐlɐʎ

Süper Nickler, Harika Süper ötesi Nickler,en süper nickler

Aşk iki temel elementten oluşur, acı ve haz. Gerisi naz ve kaz...

aşk kırıntısıyla doymaktansa evdeki bira şişelerini verde 2
ekmek al gel kahvaltı edek


ßén sénin tuwaLétindé yüzmüorsam ,séndé ßénim havuzuma i$émé..!!


KaLBiMin MezarLıkTan Tek FarKı; qömDükLeRimin KeFeNSiz

kim démiş caDı oLduumu sén éLmanı yéméné bak qüzéLimm """



küçükken gözlerimi kaybederim diye ağlamaktan korkardım...
şimdi ise, belki bir şans verir kader ikimize diye, gözlerimi feda ediyorum



ÇeηgeLLi вiя iğηe тαşıoяuм
вu güηLeяde
кαLвiмde... <3

Sen aLdın En GüzeL
'SEN'i İçimden
Kurban Ettin Kendine...
KabusLarı Sana Bıraktım Artık
İçine BinLerce Sitem Kattım!
Demiştim Ya
Beni Rahat Bırak!!
Başka UykuLara DaLdım

●●●Hakkımda Dedikodu Yapıp ßoş KonuşanLar Devam Edin RekLamın İyisi Kötüsü OLmaz!!●●●


Bütün Ben'lerimi Alıp
Geçeceğim Karşına
Teker Teker Sunacağım Sana,
En Çok Hangisini İstiyorsan
Önce Onu ßoğacağım
İplerini Çekeceğim Sonuna Dek

~~~~~~~~
Mutlu sonla biten masallarım olmadı..
hiç benim.. Hep hüznle biten....
Bazende biterken başlayan hikayelerm..
oldu.. sabah doğan güneşin yerine..
hep batan güneşim..gecelerim oldu....
masallarda hep asıl kız sevilirken....
üşüyen bnm ellrm oldu..
~~~~~~~~
Yokluğunun deminde, ayrılığın son perdesindeyim.
Bitecek birazdan aşk oyunumuz, kapanacak sahnemiz...
Ve son selam seyircilere...Ardından veda zamanı...
Üzülme!!!
Bir daha hiç dönmemek üzere gidiyorum



".. Sözler toz pempeydi

Susmalar uçuk mavi

Siyah beyaz hayatımda Bn Bi kraLiçeyim

sustRma kaLbnin sésini
unuTma qökyüzü hér yrdé mawi ;

Comments :

0 yorum to “Harika Nickler, Harika Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler