Hüzünlü Nickler, Hüzünlü Sözler, Hüzünlü Msn Nickleri

sEÇeNeKlErİnİn bİrİnDe yAşAmAk vArSa , o iPi sImSıKı tUt bIrAkMa..!

∂ışıм∂α кαнкαℓαя∂αη вιя ѕυяэт..!!ιçιм∂э кαη αğℓαуαη кüçüк вιя νэℓэт..!!:


ZoRoLaCaK...BuaYRILIK...FaRKINDaYIm...DeRT eTMe SeN...Bo$aGiTmiYoR....BaK...YoKLuGuNaDaMLIYoRGöZYa$LaRIm...

|Yar Merak Etme Son güne Dek Senınle Bu Yurek Sen Bılmesende Yerıne Kimseyı Sevmeyecek...!| |

«вєη нєρ вєкℓє∂!ğ!м! ѕαηмışтıм αмα вєкℓєякєη g!тт!ğ!м! ƒαякıηα ναямαмışıм...»

*eLinde kaLa kaLa bir ø hayat kaLIr; ya$asan neye yarar? öLsen kime zarar?


BiR ŞiŞeDeN DöKüLeN ŞaRaP'In DeĞiL,TeK KaĞıTLa SaRıLaN EsRaR'In DeĞiL,SoDaYLa PaTLaYaN HaP'In DeĞiL,DeLiKaNLı ADaMıN MüPTeLaSıYıZ



| haber etmişsin bana unuttum die,aL ß3nden sana iki keLime Coookta TııIIIıııNn..!|


Dış görünüşmLe yarqıLama yüreimLe aLqıLa taby yüreqn varsa

ßen Senin gözLerinde öLüLerin ßiLe $ahit oLamayacagı Cenneti gördüm..


...//màdém'Kî $u hàуàTTà YéRi dσLduruLmàyàcàk îηSàn yσK σZmη éSkiLéгé sLm y£niLéяé ĐéVàmM(...)


Her yeni gün içimde fırtına ...
Her nefesimde ADIN....
SEN ; İMKANSIZIMDIN.....



ѕєηι ѕєνмк вєηм уємιηм σℓѕη ѕєηѕz уαşαмк вαηα нαяαм σℓѕη güηℓєям ѕєηѕz gєçтğι ιçη ℓαηєт σℓѕη öℓмкѕє öℓüям уєтякι ѕєηη ιçιη σℓѕυη



Güller asla yalandan solmaz! Anlayamadın...



ßütün güň oňdāň bā$kā ..Hi¢ßiя $éŸ Đü$üňméĐiğİňİzi söŸLüŸoяsåňız...!!ßu å$k ĐéğiL kO¢ā ßİя ŸåLāňĐIя.!!!!..


a$k biR kumssaaati qibidir kaLp doLarken beYin boşaLır =)


^^Neyleyim Ben Bu Hayatı Acımıda Sevincimide Sen Bilmedikten Sonra^^^^((HaYdİ gİt YoLuNa YoLuN aCıK oLa,BuLuRsUn YaKaCaK bİr CaN nAsIl OlSa))^^


miLLétin DéRdi bén 0Lmu$um...démeéKKi Zzamanında FénA koymu$umm..


DépRém qibi qiRdin qönLümé Fay haTtı çizDin yüreqimé énKazLaR bıraKtın üzéRimdé, özLénméKtésin 8,4 şiddeTindé..

нα∂3 qüℓ3 qüℓє qιт ßαкαℓıм α∂αмıηı ßυℓα¢αız 3η нαѕıη∂αη,αℓ3м3∂3 нßя uçя∂υк ∂3∂ιккι;мαç0ℓαя ∂ü$ѕüη уαкαмıѕ∂αη!

AşKını SoK GöZüne GöZüne Bir Daha Gözükme GöZüMe...

ŞşşşTTttt!!! HayaT Seni Her ŞekiLde Yaşarım FaRK eTMez !!!!


Eyy yar..'BAna senden,sana benden başka herkes yapancı,herkes el....


'nefess aLma efess aL'



Hep derdim ya son sevdiğimsin diye… Son sevdiğim değil… Son “Seviyorum” dediğim oldun…


BİR KEZ DAHA YENİLDİM ASKA


hayatim gibi nickim de renksiz


ßana Hawa AtıCan Di£ K3ndini Kasma Damarındaki kanın ßiLe ßana HasTa!!!



Şimdi GitS£m KoymazKi..KaLsaM Neye YararKi.. Sana AşK HiÇ YaKıŞmaDı..ßen YaKıştıRaMKi..!!



BEN SENDE İMKANSIZLIKLARINI SEVDİM. FAKAT ASLA UMUTSUZLUKLARINI DEĞİL.


Varmı alan yokmu arttıran acık arttırmada yalan sevdan...

Bir kez olsun gelmez misin? Görmemezlikten...



ßu aşk bitti burda ARtık elveda..
beni merak edipte sakın kafana Taqma mutluum snden uzaqlarda
Adı VijdansıZ qerisini sorma

pLatoniqh oLma yasıq sana deqmes ona !..


Herşeyi denerim; ama yapabildiklerimi yaparım..!


>>> bu Roman ne zaman bitecek ? ömRümüzle mi sona erecek ? imkansız olan heRşey gibi... buda mı çok acı vericek ??

>>>bİrDeN GeLeN BiR HeYeCaNdI..SoNu oLmAyAn bİr mAsAlDı..aLıŞkAnLıK YaPtI BıRaKmAdI..SoNrA YoK oLdU SızLaDı cAnI...



||| Sev Beni, Tut, Bırakma.. Tutunamadım Hayata..!! |||

Uzak Dur Yakınıma!...*


!!YoRgUn OlABilirSin..Ama Durma YolA Devam....!!

''sevdiysen sev yoksa çek git...''

'' GeReKsiZ GuRuRu YEN!!!...''

''göz yaşların sel olmuş olablir ama hala kalbim sel olmadı...''

''mAsl yAsma lütfen..Masal kahramanı olMak istemiyorum...''

0’dan onunla başlarsın hayata,
1 bakmışsın girivermiş hayatına,
2’de bir düşüverir aklına,
3 günlük dünyada tek zevkindir aslında,
4 dörtlük gecer zamanın onla,
5 vakit namaza yoktur bu bağlılık,
6 üstü bi insan aslında,
7 cihanda yoktur olan onda,
8 köşe olursun konuşurken onunla,
9 doğurursun göremeyip konuşamayınca,
10’u seversin çok SEVERSİN



>>hep a$k dedim...hep kaybettim


Belkide çok erken gittin...hatta veda bile etmedin...ben hala seni sewerken sen beni terk ettin....

>>herşeyi benden bekleme...şimdi biraz sen söyle...hayatın kanunu işte...değiştiremessin istesende...

>>konuşma boşuna..bitecek sonunda..hiçbir katkıda bulunmasanda...beni biraz(cık) anla...

>>şimdi sesleniyorum hayata...çığlık oluyor sesim sonsuzluğa...herkes duyar sanıyorum...her zamanki gibi yine yanılıyorum...

>>bulutların üzerinde doymak istiyorum hayata...sadece sen ve ben olalım baş başa...

>>konumuz yalan olmuş, hayatımız dolan olmuş, herşey bir yıldız misali bizden uzak durmuş...

>>belki ben yalanım...belki de sen bir rüya...belki yalan atıyorum...belki de doğruları söylüyorum...

.°•. °•. °•. °•.нзяیзұїм یэиیіи саиїм یэ√ģĩιім.•° .•° .•° .•°.


ѕєиι ѕєνєяєк ∂σgмα∂ιм αмα ѕєνєяєк öℓє¢єgιм


Yasamak hiç Bu KaDaR agıR GeLMeMisTi

Comments :

0 yorum to “Hüzünlü Nickler, Hüzünlü Sözler, Hüzünlü Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler