İntikam Sözleri, İntikam Nickleri, İntikam Msn Nickleri

YaPma ße azRaiL MarioNun ßiLe 3 Canı war

||AsLa KayßettikLeRim OLmaDı wazqeçtikLerim oLdu..!!! ||

kaybedeCek dü$Leim yOk ki pe$Lerinden ko$ayım . . bütün derdim , keLimeLerLe benim ..

Seni KayBeTmeK ßi kaZanÇtıR

Söz Sna aRtıK HayaTın uCunDan TutmuyCam Boqazına SarıLaCamm

eğitim şart ! ßiz, sisteme karşıyız !..

SöLe cAnıM sEvGiLim hAyAt bizE oYUn oYNuyOr oLaBiLir mi? yOrgUn giBi biR hALin vAr dUygULarıN kArı$ık oLaBiLir mi . . .???

уα σℓ∂υğυη gιвι göяüη уα ∂α gözüмє göяüηмє

Ooofff n yaptm bn sna, nicin boguosn Yalan A$kınla..Can yakmaksa, yaktin iste.. İntikamsa, aldin iste..Bitirmekse tükendim biLe

Senide GÖMDÜM !! Sende ÖLDÜN !! Haddini Bilmeyen Herkese Küstüm !!

Kırıyorsa sözlerim susarım bir daha konuşmam.rahatsız ediyorsa varlığım ölürüm karşına çıkmam.rahatsız eden sevgim ise;ÜZGÜNÜM ONA ENGEL OLAMAM

вєηι ѕєνмєуєη öℓѕüη αz ѕєνєη ѕαкαт кαℓıρ ѕüяüηѕüη

BiR ÖmüR boYu sEnİnlEyim dEsEn De iStEmeM aRtiK. ÇüNkÜ sEn rüzGarin coşTurdUgU birtoz bulutusun, bugün bana esersin …yarin ele

Comments :

0 yorum to “İntikam Sözleri, İntikam Nickleri, İntikam Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler