Karizma Sözler, Karizma Nickler, Karizma Msn Nickleri

.. ßen Kücükkende bÖle yabarmıŞım ..... HerkeSe küSüb küSüb Kendi eLimi kendim tutarmıŞım

Yeşile inat ağaç hala yeşermekte, Geceye inat gün hala ağarmakta, Ben ise sana inat seni hala sevmekteyim, İnat bu ya seni hep seveceğim..

Ya şimdi öldür beni ya tut ellerimi! Ya bırak herşeyi geride, ya sil beni tek kalemde!



üzERsen üzüLürsün ... mutLu edersen mutLU OLrsun... ancaK SeversEn unutuLrsn

sEnLe BiRlİkTe İkEn SaAtLeRe YeTiŞeMeDiM ; SeNdEn AyRıLdIkTaN sOnRa DaKiKaLaRa ErİşEmEdiM

Hepsi bitti içimde.. Sen bile..! Bir sızı kaldı sadece.. Hissediyorum her nefeste!

öLüм SєИdєИ MєЯђaмєtLi BiИ KєЯє öLdüЯмüyoЯ ki...

тєяqєтѕєу∂ιη вυ qα∂αя qσумαz∂ı вαηα , αмα αℓ∂αттıη ∂єğ∂ι єℓℓєяιη σηυη єℓℓєяιηє , αятıq вιя ∂αнα ιмqαηѕızıм вιℓє ∂ιуємєм ѕαηα

Kötü bir şarkıydık BİZ* .. Sadece 1 kere dinLeyebiLdiğimiz...

yaLanLarın sınırını a$tı , sınırı mı vardı sanqi , sınır da qoymadım , qendi doLdu ta$tı

seni bu qadar sevmemin sebebi , seni bu qadar sevmem oLabiLir mi?

aman da aman ne qontormu$ waLLa gider 19 miLyona hiç uğra$mam qendim aLırım daha iii

Yoku$u ßen CıkTım YoL $eniN oL$un, ZehiRi ßen IctiM $u $enin oL$un ßi tAne ßuLmu$$un HayıRLı oL$un ßi tAne dE ßenßuLdum HaßeRiN oLsun

•• ziнηiмi қєsiчσя αşqıη qizŁi тєяzisi ••

qüғяєтsєм нαчαтα вüтüη қiηiм qidєямi... қєηdi қαғαмα sιқsαм нєяşєч σяdα вiтєямi...

qözüмdє тüтsєdє вαzι тαωιяŁαяιη üzqüηüм нαчαтιм çoқ чαηŁιş чαρтιη..

»» dαqŁαя öηüмdє diz çöқєяқєη қαчαŁαяα чαŁωαямαм ««

ოო нαчαт вєηiм! αηŁαмι [sєηsiη..

qidєяқєη вσчηυηα sαяιŁιρ υηυтмαм diєηi dєiŁ αяқαηαη qizŁicє вαкαηι sєω..

[қiмsє қαяιşмαsιη dαнα cσcυqυм вєη!]

Kanattığın Kadar Kanıyor musun .. ?``VerDiğm İLGiyİ hakEDiOMusUn ?

sEn haLa kabuLLenmeDin mİ sevaP sandıqın qünaHLarını ?

geriye ßakıLarak anLaşıLırım iLeriye ßakıLarak ya$anırım

AnLadmki;Herkesn Kendine qöre 1 ßoşLuğu Vr,AnLadmki Her ßoşLuk 1 ßaşkasınınki iLé DoLar

MAyıN TArLAsı miSAli AşkımıZ her AdımDa öLÜm qOrqUSu . .!

ELİMİZDEKİ RENKLERİN HEPSİNİ DENEDİK
HİÇ BİRİ SİYAH KDR YAKI$MADI ÖMRÜMÜZE..

TeST SoRuLaRıNDaN Teq FaRqN SeNn HiÇ DoĞRu SeÇeNeĞiN y0q..

Seviyosn SöyLe SöyLiyemiyosan Kaybedisini İzLe...

Sén éLLérin oL sewdiğiim !!ßén éLLérin oLmadanda ya$arım

éĞéR BéNy KaYBéDéRSéN B!R DaHa BuLaMaZSıN , o aÇ GöSsLü KaLBiNé RaaT BaTMaSıN...

HakLısın biraz geç karşılaştık..oysa hiç konuşmadan anlaştık.bazı şeyler varki söylenmiyor.biZ seninLe sözLeri SusaRak aŞtık...

ßana ver Seni,,ßen İsraf Etmem zerreni.. ..!

Ya SevmeLi yada cekip gitmeLi ... Ya istemeLi beni yada tamamen siLmeLi ...

Benim İçin Artık Sen KosKoCa ßir boşLuksun Düşünmeden YaşanıLmış Kötü ßir SarhoşLuksun.

unutmak Lazım sanıяrım sende öyLe dü$ünmü$tün qözLéяimde kayb0lduqun qün ben c0ktan öLmü$tüm..

AsLında Hep Acıtır aşK .. Kaç Kere MutLu ettinki aşK .. ?

..... Hediye Edilen Gunlerinde bir Duaci Ol Uluya Anlasilmadan Kapanmasin Darbeler Yesende Yuregine Affetmek en Asil Intikam.....

böyLe aşkın Gözyaşı deniz oLur dünyaya..ben bi ömür harcamışım bu paramparca sevdaya.

Belki dalları kurumuş ağacım sensiz susuz açım belki bir bebek gibi çaresiz sana muhtacım...

beN Ne fünYeSi çekiLmiŞ eL bombasıyıM ne de diNamiT BeN yeRin aLtıNa qisLenmiŞ maYıNım üsTüme baSaNııı PATLATIRIMM..

biR waRmışş ..Bir YoqmuŞş..BuqüN waRmısh..YaRın yoq oLmuşş..

ßeni ßu oyunLarLa yıkamazsIn ya ßiRaz daha çaLı$ yada acI çeKmeye alı$ !

! ....Birini sewdim k@ns£r oldu birini sewdim v£r£m oldu birini s£vdim k@myon ç@rptı KAFAMI BOZMA SENİDE SEWERM...

Sen 61. dakika 25. saat 5. mevsim 13. ay 7.his 8.gün...herşeyden 1 fazlasın , her yönden farklısın çünkü sen çok TATLISIN.....

[ Herkez Kendi Çapında Muhteşemdir ; Kiminin Çapı WardıR Kiminin YarıÇapı ]

boşvEr benİ aLdıRma - bEn söylErim takıLma ! aŞk deniLEn meYdanDa görüŞürüs nasıLsa x))

Sende hiç gurur yok, Sende hiç kişilik yok, Laftan hiç anlamıyorsun, Yapıştın bana çıkmıyorsun !

eqєя вυ вiя σуυиѕα вєи∂є σуиυуσяυм ! Aмα şυиυ вiℓki вєи αѕℓα уєиiℓмiуσяυм

SaNa Dü$eN Susmak ÇeNeNi YoRMa SaYGıLaR.!!!

ßN imkaNsız aşkLar içiN yaratLmşım kié qiT şimdi imkaNszz oL öLé qéL

Kaçıp gitsem uzaklara bilirm beni bulur...Ne bnle mutlu olur..ne bnsz huzuru bulur

Geri dönme şansımız olsa belki söylerdim.Tek bir şey kaldı içimde; "Seviyorum" diyemedim

bérabér yürüyéLım yagmurun ısLLatıgı zıfırı karanLık o sokakLarda, bénı hıc bırakma korkuLarLa vé yanLızLıkLa doLu bu pémbé hayaL dünyasında...

Hayatta iLk bakışta doruLuğuna çok güvendiğim şeyLere ; 2.kez dikkatLe bakmanın geregini anLıycak kadr çok akıLLandım !

Kalbimde üç çiçek yetiştirdim. Sevmek, sevilmek ve beklemek. Sen bunlardan ikisini kopardın. Bana kalan Beklemek Beklemek Beklemek..

hissettikLerim beni aLt üsT etSin senide tiTreTsin (!)

Sen mukemmeli aradin ve simdi kendi mukemmelin var..
Senin gibi birisi icin ben cok fazla mukemmelim...

Kim Tanrı kıLdı ki seni
“Yaşamını senden aLacağım” diyebiLiosun !

Ben Bir ÖLüme Gülerim Bir GÜLÜME Ölürüm..!

bu 3 dağı göRdün mü???BiRi sana oLan sewgimi beLirten dağ...BiRi sana oLan özLemimi beLiRten dağ...BiRide beni unutuRsan seni tepesinden atacağım dağ

Hayallere dalip gitmem ben, Çünkü tek hayalim sensin benim! Hiçbirsey isteyemem ben Çünkü birtek istedigim sensin benim.

Bir aptalın sizi öpmesine izin verin ama bir öpücüğün sizi aptal etmesine asla!

Kız arkadaşımı o kadar seviyorum ki eskimesin diye başkalarının kız arkadaşlarını kullanıyorum…

Ben bir insanı sevme cesareti gösterdim, sen ise bir "insan olma" cesaretini bile gösteremedin...

Bir çerçeve astım odama içi boş önemi yok, neden diye sorma neye baksam seni görüyorum nasıl olsa..

Comments :

0 yorum to “Karizma Sözler, Karizma Nickler, Karizma Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler