Kısa Kıl Nickler, Kısa Kıl Sözler, Kısa Kıl Msn Nickleri

hey tatlı Kız Benim Manitam olurmusun?

Koçum fazla Ses Çıkarma rahatsız Oluyorum.

Aslanım Akıllı Ol Alırım Aklını!

Sana Kıl Gidiyorum Bugün Ağda Yaptırcam.

Fazla Sesini Yükselterek konuşma Benimle keserim Nefesini!

Çokmu Kızdın? Buz Getiriyim Rahatla :)

Sen Rahat Ol Biz Hallederiz, Rahat Olamıyorsan hazır Ol Biz Yine Hallederiz :)

Fazla Geniş Olma Hafif Esnek Ol Daha iyi Anlarsın :)


Kapasiten Almaz Az Daha Çalışman lazım.


Tükürsem Suratına Çok Şükür Diyeceksin Aciz insan :)


Seni tanıdığımdan Beri Hayvanlarıda Sevmeye Başladım geyik insan :)


heycanlanmadan konuş rahatsız ediyorsun beni.


Akıllı Ol Diyecem Ama Sende Akıl yokki.


Senin Gibi Manitam olacağına Fatih Ürek gibi Kankam Olsun :)


Seni tanıdığım güne Lanet Ediyorum, Artık Senden Nefret ediyorum.


Fazla Bıdı Bıdı Yapma Bak Dalgana.


Senin Söylediklerini Biz Unuttum Tosunum..


Sen Gelirken Biz Çifte Dikiş Gidiyorduk Aslanım.


Yavaş yavaş gel Enkaz Altında Kalırsın Yoksa.

Comments :

0 yorum to “Kısa Kıl Nickler, Kısa Kıl Sözler, Kısa Kıl Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler