Laf Sokma Sözleri, Laf Sokma Nickleri, Laf Sokma Msn Nickleri

ßıktım ßütün Çakma *KRONİCK’Lerden !!!

Attıqımız her adım senkronize ...(:

ßeyniniz qbi sizde küçüksünz… xD

Ruhumn fi$ini çekmk isdiOrm...!..

Elektronik etkiye şizofrenik tepki verdim sadece..!

” qüLmek kimé yakışıor ? ” sorusuna >> MiLyon kere cewaßımsın !! ”

Choqq $erefsiz qöRdüm ama Hic Biri Senin Kadar ProfesyonaL DeqiLdi... !

Öz€nTi .. KaSIntI wß.. G€nçLik .. ! $idd€tL€ İddaa €diyoRum ßu G€nçL€R Daha Çok G€nç xD xP

HisLerimdeN emiN değiLim,beLki pLatonik! FazLa sakindi Bu çocuK şimdi Bir ALkoLick!

PsikoLojim Bosuk Yayında Emei Geçen Her Kesn

Dışarda Bana Bakanlar Umrumda Olmaz Çünkü ben Normalim onLar AnormaL ..!

aRamısa qiRene 1 teqmeee.. xD

SaNa kaR$ı Nötr =)

Tık..! Tık..! Kim o ?...! (-ßhen A$k..!-)ßi Si*Tir qiT yha.. !

‘ VodafoNe ne demi$??... anı ya$a..! =)

.. ruHunuzZa veRneL dayaSam yumuşaRmı x|

Comments :

0 yorum to “Laf Sokma Sözleri, Laf Sokma Nickleri, Laf Sokma Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler