Öylesine Nickler, Öylesine Msn Nickleri, Öylesine Sözler

Ehh, bu kez de öylesine msn nickleri.. Msn nickleri adresinizden sizler için karışık msn nickleri, karışık nickler.. Öylesine nickler yayınlıyoruz.. İşte sizlerin katkıları ile karışık nickler:

KeSke Seni tanımamış, KeSke sevmemiş oLsaydım, zinCiRe vuruLmuS qibi Sana baqLı kaLmaSaydım... [ uqur ]

YaR qiTme ben sensis yaShaYamam..yaR qiTme qözbebeimsn dayanamam..duR qiTme seviorm unutamam..yaR qiTme ichmdesn atamam.! (devil_girl)

Umrunda olup olmamam UMRUMDA bile değil..

ben " MUTSUZLUĞA " aşıqım... [ uqur ]

yoLLara küsmüŞsün.. Hissettin mi gittiğimi ?

BELKİ SANDIĞIN KADAR UKALA BELKİ DE TAHMİN EDEMEYECEĞİN KADAR MÜTEVAZİYİM BİRAZ SAKLIYIM BAZEN YASAKLIYIM

KİMSeyİ ÖRNEK ALMAM KİMSEYE ÖRNEK OLMAM ARKAMA BAKMAM

ASLA DEMEM KEŞKE LERİ SEVMEM ELEŞTİRİ DE DİNLERİM NASİHAT TE KİMSE BANA MASAL ANLATMASIN KÜÇÜKKENDE SEVMEZDİM.

Comments :

0 yorum to “Öylesine Nickler, Öylesine Msn Nickleri, Öylesine Sözler”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler