Platonik Aşk Sözleri, Platonik Aşk Nickleri

вαğıмѕız ∂üşüη¢єℓєяιм∂є вαğıмℓı кαℓ∂ıм ѕαηα! (L)xxx'M (F)platon!q_a$ık

> insaFsız sokakLarın ağLatamadığı deLikanLıyı ağLatan sensin.. Övün kendinLe..

> seN yumuşaK yatağında uyuRken ben kaLdırımLarda senin nöbetini tutuyoRum..

> seN gittiN herşeY yarım kaLdı.. SenSiz ne tadım kaLdı, ne tuzum..

> beNi iLk güLdüren sendiN.. iLk ağLatan oLmayı da sen başarDın.. Sen..

> !..>>biR gaRip aşıK<<..!

> ne umutLar gömdüm kaLbime, ne hayaLLer.. bir seni gömemedim maziYe, hayaL gözLüm..

> Bekledim! Hep seni bekledim. Bir an bile umutsuzluğa düşmedim, kabul etmedin, etmesende hep sevdim, sen hep benimleydin!

> Sen beni sevmesende olur, zaten AŞK budur!

> Yar duysana sesimi,yar tutsana ellerimi, Beni bırakıpta gitme , dönsene geri..

> Çek kör bıçağını vur yüreğime vur.. Yiğit yaralı olur, yine dağ gibi durur!

> Hayatım sana sıradan geLmesin!! ßen kendime yeterim.. Zamanla aLışmayı da bilirim!! Ama unutmayı daha öğrenemedim

> sєνιуσяυм нєя ѕєνєηιη ѕєνιℓмє∂ιğι вιℓє вιℓє ... αмα уιηє ∂є вιя υмυт тαşİуσяυм .вєℓкι ѕєνєη ѕєνιℓιя ∂ιує.

> Bilemem, belki de o böyle mutlu...

Comments :

0 yorum to “Platonik Aşk Sözleri, Platonik Aşk Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler