Rock Sözleri, Rock Nickleri, Rock Msn Nickleri

-qiden qitMi$tir qittiqi an hersey ßitmi$tirr …!

-o KıZ ßeni a$ar çünkü o ßir ka$ar delikanlı adAm manitasızDa ya$ar …!

-Or+amın ßittiqi yerde tarzımıZ iÇin ya$ar , $eklimiz iÇin öLüRüZZ

-DerDi oLaNı DinleriM, DerdiM VarSa DerDe YoL aÇaNı SileR GeçeriM..!

-”..ßeN SevmeYi ßeceremediM, ßelKi de SevilmeYi..ßeniM SevmeYe eNgeL eVciL aCılarıM VarDı..”

-iNsanlaRı TanıdıkCa SevdiM, SevdikCe De TanıdıM (aYNı SeNi SeviP TanıdığıM GiBi)

-eRkekleriN “SeNi SeviyoruM” DemeSi ßiR MumuN “aSLa SönmeyeceğiM” DemesiNe ßenzeR..!

-ßeN ßüyüK RüzgarLarıN aDamıyıM, ßeniM SevdaLarımDa ßüyüK oLuR öFkeLerimDe.. ßeN SeverseM DestaN, KızarsaM KatLiaM oLur…

-AvRiL`iNdE dEdİğİ gİbİ–[DoN`t tElL mE]

Hani benim hani benim hani benim olacaktın iki bahar önce okulun bitince bana varacaktın

Ben sevmek,sevmek isterdim nerden bilirdim,sevenler ağlarmış!!!!

Aşkın mapushane içinde ben mahkum,saçların parmaklık gözlerin gardiyan olmuş.

Düşündürdü yine beni gözlerin bir bakışın içimde ateş olur.
Aşkınla yandım yandım dayandım da küllere döndüm

-ßir ufacıq ilqiyi a$q; iki laf edeni DO$t $ANMA.

-yeminim yemin damarlarındaki kan canım olsun $enden ßaskasını $ewersem ßu can ßana haramm ol$unn

Sil baştan başlamak gerek bazen,hayatı sıfırlamak sil baştan sevmek gerek bazen herşeyi unutmak…

Sen korktukça sen kaçtıkça zorba da gelir üstüne
Dursun zaman dursun diyorsun da oyun değil ki yaşamak.

Bana hiç birşey söyleme ateş kül oldu içimde

Yalan dostum aşk diye birşey yok,aşk dediğin üç günlük eğlence,bilemedin beş gün
sürsün kapılıp da sürünen çok

Çoban oldum gidiyorum yapayalnız bu diyardan
Yolum uzun gör güzelim,vakit doldu ben gideyim küçük yaşta ağlar oldum fırtınamsın benim

Bu kez pek bi afili yalnızlık ağlayan bir kadın kadar düşman

Yok olup gitsem de sonumu bilsem,ölümü tatsam da yenilmem yine de senin için bütün zaferlerim

Bir ben anlar severim, gözlerinden öperim
Altındaki arabayı , sat sonra görüşelim

Comments :

0 yorum to “Rock Sözleri, Rock Nickleri, Rock Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler