Sözler, Nickler, MSn Nickleri

Senİ biR GüvErCiNin GöZyAŞLaRı kAdAR sEViYOrum DiYEceKsİn o KaDAr AzmI aMa BilMEyeCEkSin Kİ gÜvERcİNler AğlAdıkLArı zAMaN Ölürr

Çiçekler rüzgarın siddeti ile kızlar erkeklerin ihaneti ile solarar..

GöNLüME kUrUlmUŞ cEhEnnEm OLsAN yAnArIm YıLLaRCa BırAkmAm Seni hAyAtIMı cEHeNNeM EtsENdE En GüzEL cENNeTE dEĞişMeM sENi…AşKIm

ıηѕαηℓαяıη нαуαℓℓєяı вєηıм ѕαнıρ σℓ∂υкℓαяıмα уєтмıуσя…вєηıм нαуαℓıмı кıмѕє тαнмıη вıℓє є∂ємıуσя….=[

Yine akşam oluyor, yine kalbim yanıyor, sensiz bahar gelmiyor, Sevgilim sen olmayınca bahçemde güller açmıyor.

HaYaTTa HeRşEyDeN çoK iStEyİPtE UlAşAmAdIğIM tEk AşKsıN…

sewdiğime tek bi enqel için ulaşamamak kaderse ölmeyi tercih ederim

17 mevsimde beklerim 17 ömür de tüketirim ben geldim demen için 17 yanımı veririm ama biliorum gelmiyeceksin peki bi ömür böyle nasıl yaşıyacaksın.

ærtık æramæ b£n! S€N! KÆLB!M€ GÖMDÜM..

Sen benim adımı bile anamazsın.bırak dost kalmayı sen benim düşmanım bile olamazsın.

beni kimse bilemez anlayamaz derdimi içime atarım kimse anlayamaz ama sana olan aşkımı kimse anlayamaz.

ßenden önce öpülmüş dudaklarda ßana dair cümleler aramam ßen..!

en son nefesimde bile seni sevdiğimi söylerim hayalinde yaşar yok olur giderim tabiki sensin yaşamak yaşamaksa gülüm

єηqєL σLaмıγσяuм quяuяSuz aмa uмuтLu haSяєтiηє

AşK sEvİpTe tErK EtMeK İçİn dEğİL ÖmÜr bOyU sEvMeK iÇiN gÜlÜ ÇöZmEk iÇiN dEğİl hAtIrLaMaK İçİn MeNfAaT iÇiN DeĞiL UğRuNdA öLmEk İçİnDiR aŞk

Comments :

0 yorum to “Sözler, Nickler, MSn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler