Terketme Sözleri, Terketme Nickleri, Terketme Msn Nickleri

Çikolata Hayır ! Şeker Hiçte bile :/ Bal Yok Yok xS Kahretsin senden tatlısı yok işte bu dünyada (:

KaLbimi kırmaya dayanamıyorsunda,kırarken qözlerinimi kapatıyorsun... ?

Temiz kalmış ne bulunur bir çöplükte
Aşk da kirlenir elbet insanla birlikte

Gecenin en karanlik yerindeyim
Bir sigara atesinin aydinlattigi kadar isin bile olsan,
yinédé istiyorum seni

Né zmn unutqcmı sorma.. né zmn öLücéqimi biLmyrm

Pusulası чok чaşadığım haчaтın
Yüzüme hasreт çarpтı ağladım!
Ne olur gel...
Çıkar düşlerimden inтiharları!



/..Gecenin senfonisi çalıyor yine
Her zaman ki gibi sessiz
Bense bir dans tutturmuşum
Düşlerimle baş başa
Senden uzakta
Hücrelerimden içerde ..
Uzakta..! ]
Terketme nickleri


AsLnda yakaLarımıza yapşmasaydı ask *
sahtekarLar cennetinde çakışmasaydı yoLLarımız
' sen we ben ' pekaLa kandrabLrdk kendmzi (:

~~

DoqяuŁαяıмı Göŧüяüceκ καđαя чαиŁıs yαpмαđıм Hαyαŧŧα (!)
c0κ sıκı$ŧıqıм чeяđe ß0s ßıяακŧıм Hep
Siмđi ßıяακŧıqıи ß0sŁuκLαяıи ßiяiиđeчiм ßeŁκiđe,
Kiмseиiи đ0qяusuиu qöŧüямeđiм..
Hic κiмseиiиđe чαиŁısı 0Łмαđıм.

Чeŧмez мi ?
terkedilmiş nickler
~~

Şimdi üfLé umudun ışığına
Kapansın pérdé
Koyu mavidé kaLsın
UmutLarım hayaLLérim vé césarétim…

~~

* Mis kokuLu чaLanLarın duş vakti geLdi aMa evde suLar kesik (!)

~~

gitmek çoğaltmıyor hiç bir masalı" diyorum
Susuyor
"kalmak ölümü yaşatmıyor" diyorum
Gülümsüyor
"gitmeliyim" diyorum
"kalmalısın" demiyor !

~~

öчlе вίя hачат чаşаdıмκί
cеииетίdе göяdüм cеheииемίdе
öчlе вίя аşκ чаşаdıмκί
тuтκuчudа göяdüм реѕ етмечίdе ღ

~~


Ardımda bir yürek yükü rüzqar..
Ne zaman sevmeye koyulsam,
doğrulup
çoğaldı ayrılıklar.. *

~~

Sen hic sustun mu,
İcindeki nefreti delicesine haykırmak isterken?

....

Comments :

0 yorum to “Terketme Sözleri, Terketme Nickleri, Terketme Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler