Yalancı Aşk Nickleri, Yalancı Aşk Msn Nickleri

iNsanlaRı TanıdıkCa SevdiM, SevdikCe De TanıdıM (aYNı SeNi SeviP TanıdığıM GiBi)


BeN RaPtIm çOk mAnTıK TePtIm hIç dEğIl hEpTiM KoYu kArAmSaR ReNkTiM VeLhAsIl çIfTtEsInDe tEkTiM BiNlErCeSiNeKaRşI YeKtIm...


Küçüqqen ÇiKolAta için aqlıordum $imdi i$e $enin için


yeminim yemin damarlarındaki kan canım olsun $enden ßaskasını $ewersem ßu can ßana haramm ol$unn



geRide kaLaNLarı çöP die aTmışım; köpeq oLaN buyuRsuN kaRışTırsıN


Bir ÇığLıkTI YanLızLığım Hépiniz SağirDiniz


qiden qitMi$tir qittiqi an hersey ßitmi$tirr ...!



ßeN ßüyüK RüzgarLarıN aDamıyıM, ßeniM SevdaLarımDa ßüyüK oLuR öFkeLerimDe.. ßeN SeverseM DestaN, KızarsaM KatLiaM oLur...


DéTayLAr AynaDir Fark’i YansiTir .. KraLLar iz BiRakir SoyTariLAr KisKanir .. SaLLanirSaDa YiKiLmaz TahTim


DağLar oNumDé éğiLirKéN KaYaLaRa YaLVArMamm

Comments :

0 yorum to “Yalancı Aşk Nickleri, Yalancı Aşk Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler