Yalnızlık Sözleri, Yalnızlık Nickleri, Yalnızlık Msn Nickleri

Yalnızlık nickleri , msn nickler, nick iletileri

siz hiç makyajsız palyaço gördünüz mü?
ben her gece aynada görüyorum...! ! !

YaşadıkLarım bir masaLdı yiné... KurdukLarımsa hayaL...

Düşünméktén utanmıyorsan, söyLéméktén dé utanma!

oyunlarım umutlarım düşlerim vardı
hepsi birden yarım kaldı
maviye boyadığım gökyüzüm vardı
kuşlarımı kimler çaldı??

sen ışığını arayan güzel günebakan
ben tozuna dumanına hasret bir enkaz ..

Gözlerimi kapatınca kurduğum hayaller rotasını şaşırdı zaten sevgili.
Olur olmadık zamanlarda, olur olmadık bir şekilde karşıma çıkıp, geldim diyebilme ihtimalini düşünüyorum.

Yalnızlık msn nickleri , msn nickler, nick iletileri
AşK bana 1 beden büyük mü geldin ?!

Kendi Ellerimle Çizdiğim Bir Ayrılık Tablosuna ...
Çaresiz 'Çare''Lerimi Sığdırmak
Ve Bir Türlü Tüketemediğim Sensizliğin
Mürekkebini Uğrunda Harcamak Mıdır Aşk..?

Yedi rengi görmeyen bir çocuktum büyüdüm
GöLge gibi bedensiz bir hayata büründüm
İnsan yüzü görmeyen bir diyara sürüLdüm
Yarını hiç biLmeyen bir dündüm bir bugündüm
Hayat çok güzeLdi durduk yere üzüLdüm
Her doğum günümde neden bir yaş küçüLdüm?

Küflenmiş ruhum unutmadı, unutmadı seni haLa ..!

Karmakarışıklaşmaktayım...!

Bir bavuL doLusu cümLe var defterimde...
Yara bandı tutmayacak kadar derin tümceLerim..

// ђéя séçίş, bίя ωazqéçίşтίя..!! //

єνєтℓєяιм уαℓαη αℓαуιηα ѕℓм χ)

.. Sorry I Love You ....


BeN SiGaRa TiRyaKiSi DeğiLiM SiGaRa iÇeRKeN DüŞüNDüĞüMüN TiRYaKiSiYiM.

SeNi SeveriM, SeNi SeveniDe SeveriM, SeNi ßeniM KadaR SeveniDe KurşuNa DizeriM

BOLU DAGI YOKUŞTUR MANZARASI PEK HOŞTUR ŞÖFÖR KULUN OLAYIM BENI YARA KAVUŞTUR

Şerefini kaybedenlerin, kaybedecek başka şeyi
yoktur

KAPIDAN İÇERİ GİRİP YEMİNİNİ EDERSİN.ÇIKARKEN HAYATIN YEMİN ETTİĞİN MASANIN ÜSTÜNDE KALMIŞTIR
NE SEVDİĞİM İÇİN YAŞAYABİLİYORUM , NE VATAN İÇİN ÖLEBİLİYORUM.

.AMACIMIZA ULAŞINCAYA KADAR KARŞI
MIZA ÇIKAN HERKES HAYATIYLA AMACIMIZA HİZMET ETMEZSE , ÖLÜMÜYLE BU HİZMETİ GERÇEKLEŞTİRECEK.

HERKES GİBİ YAŞAYIP,HERKES GİBİ ÖLMEK BİZE GÖRE DEĞİL.NE HAYATIMIZ BAŞKA HAYATLARA BENZER,NE ÖLÜMÜMÜZ BAŞKA ÖLÜMLERE.

Madem güneş tepeden doğdu. Gölge ayağımızın altıdır

Yalnızlık msn nickleri , yalnızlık nickleri, nickler
BeLaLıYım BeLaLi Bu GöNüL SaNa SeVDaLı EgeR SaNa BirSeY oLuRSa YaKaRim Bu DünYaYı

Bir gün titreyerek uyanirsan bilki resmini optügüm gündür.Ama bir gün sebebsiz yere gozyaslarin akarsa,bilki oldügüm gündür.

Günese adini buzla yazan biri olursa, bilki o biri seni benden çok seviyor

BENİ SANA KAVUŞTIRACAK TEK ŞEYİN ÖLÜM OLDUĞUNU BİLSEYDİM,YEMİN EDERİM Kİ AZRAİLİN GELMESİNİ BEKLEMEZDİM

ÖLMEK BİR KEFEN GİYMEKMİŞ,ÖLMEK O SOĞUK O KORKUNÇ VE KARA TOPRAĞA GİRMEKMİŞ.YOK BE GÜLÜM ÖLMEK ASIL"SENSİZLİKMİŞ"

Comments :

0 yorum to “Yalnızlık Sözleri, Yalnızlık Nickleri, Yalnızlık Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler