Yasak Sitelere Girme Programı iNdir, Youtube Girme Programı, Youtube Giriş

UYARI: Kaspersky'ın 14 Nisan tarihli güncellemesinde program Trojan olarak algılandı. konuyu Kaspersky'a ilettiğimizde bunun hatalı bir tesbit olduğunu ve bir sonraki veritabanı güncellemesinde düzelteceklerini belirttiler. Yani son durum itibariyle program temizdir, trojan yoktur. Bilgisayarlarınızdaki Kaspersky yazılımı da bir sonraki veritabanı güncellemesine kadar uyarı verebilir ve programa erişimi engelleyebilir.

UltraSurf ile hem yasaklı sitelere giriş yapabilir hem de internette gezinirken IP adresinizi değiştirerek görünmez olarak gezinme imkanına sahip olursunuz.

Bu küçük ve ücretsiz program ile internetteki anonim proxy'leri kullanarak IP adresinizi değiştirebilirsiniz. Bu şekilde gezindiğiniz siteler IP adresinizi tesbit edemez ve bir görünmezlik elde etmiş olursunuz.

Bu yöntemi ayrıca erişimi engellenmiş sitelere (youtube, dosya paylaşım siteleri vs.) erişim için de kullanabilirsiniz.

Program kurulum gerektirmiyor ve kullanımı çok basit. İndirdiğiniz ZIPli dosyanın içindeki dosyayı istediğiniz yere çıkartıp çalıştırın. Program otomatik olarak internetten güncel ve en hızlı olan proxy'lerden birini sizin için seçip ayarlıyor. Bu şekilde IP adresiniz değişmiş oluyor. Eğer o anki proxy'nin hızlından memnun değilsiniz veya bazı siteleri açmakta sorun yaşıyorsanız diğer bir proxy seçeneğini kullanabilir veya Retry tuşuna basıp yeni bir proxy listesinin indirilmesini sağlayabilirsiniz. Programdan çıktığınızda karşınıza iki seçenek çıkar. Internet Explorer pencerelerini kapatmak (close) veya kapatmamak (Keep IE and Exit)... Bunlardan dilediğinizi seçerek programdan çıkabilirsiniz. Çıktığınızda başka herhangi bir şey yapmadan yine kendi IP adresiniz üzerinden internet erişimi sağlayabilirsiniz.

Programın kullanımı ücretsizdir ancak açılışta kendi sitesini açarak bir nevi reklamını yapmış olur. Açılan sayfayı kapatıp programı kullanmaya devam edebilirsiniz.

UltraSurf kaydet UltraSurf yükle yasaklı sitelere giriş yasak sitelere girme programı

Comments :

5 yorum to “Yasak Sitelere Girme Programı iNdir, Youtube Girme Programı, Youtube Giriş”
Adsız dedi ki...
on 

teşekkürler paylaşım için

Blogspot dedi ki...
on 

bişey değil arkadaşlar sizler de sağolun

Adsız dedi ki...
on 

güzel paylaşım

Adsız dedi ki...
on 

hemen indiriyorum

Adsız dedi ki...
on 

UltraSurf iyi bir program daha önce kullanmıştım

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler