Doğa Sözleri, Doğa Msn Nickleri, Doğa Nickleri

Doğa Msn Nickleri
Etiketler: doğa msn nickleri, Msn Nickleri

döNmeye yüZün vaR mı ?
ßu kdR koLay mı?
qeÇmişe dönüP aqLasan,
ßu kız ßuna kanaR mı ?

kayBeTTin ßeni
ama üzüLme,
saNa çok kız var kaldırım köşeLerinde!

sonsuZLuq öNümdeydi heP ama..qiDemedim senden uZaqa.

yaRını sayma ßuqün qeÇ biLe..
nedeni y.o.k ” kaLßim yok ” yine …

Belki Kurduğumuz HayaLLer Biter Diye DüşLerde Bir Sen Biriktirdim Yüreğime.

Belki de sen yanıldın…
Belki de sadece iyi kalpli bir yeteneksizdim ben…
Ebedi bir hayal kaçkını…

Özlem geceleri kapımıza dayanacakSevgilim.
susturma biz Sürç-ü lisan olmasın bu aşk.

yüreimin sesi bana hesap sorar oLdu bebeim o qünden beri kaLbim çiçek qibi soLdu…
Doğa msn nickleri , doğal nickler
qitme kaL be yanımda şurada baş ucumda sana kurban oLurum eLweda deme bana…

dokunduum hiç bi tende kokun yok aradıqım mutLuLuqu qözLerinde buLdum

yaraLarım artık uzakta biyerde sessizce küllenip savruLuoo

qörmeden duymadan mümkün mü yaşamak
eLLerim dokunmadan aşk
yaLanmı qerçekmi sen söLe hayat…

artk eski haLim kaLmadı hiç (.)

kaN ve aTeş Küfrediyor Tüm Masallara
Yas TutuYor MeLeKLeR KaranlığıMıza
Ve Nasırlaşmış YüreğinLe Sen Aciz Dünya…!

Comments :

1
Adsız dedi ki...
on 
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler