Msn İletileri

Gökkuşağı'm yok artık
SoLdu renkLerim
Herkez gitti
Herşey bitti
Şimdi bırak beni bana
KayboLduğum yaLnızLığıma...


msn nick oluşturucu

bir rüya oLmalı gördüğüm .
beLki de beLki de hiç uyandırmamaLı...
Sonbahar sonbahar olmalı..
sebebi.. sebebi sonbahar ..

Ey tertemiz her diLde sev beni sen...
Şiirimin gizli öznesi..Adını sormasınlar bana
Söyleyemem..




boşLuκta Чaşarsın...
taκmazsın...
κaЧbetmei göze aLamazsın..
haЧadı tasarımLa Чaşarsın
κendi haЧaLini κendin
Чıκarsın..




Ayıramıyorum bu karanlıkta
ihanetinizden sevginizi.
Tek bildiğim var!
yetmese de almalıyım bir nefes yalandan!
başımı kaldırıp…
g e r ç e k y a ş a m a. . .




Aynı masaLa yazmamışLar adımızı…
ne sende kaLabiLiy0rm ne gidebiLiy0rm…
sıkıştı gözyaşLarım ısını benden aLan
saydam duvarLar arasında…




ne parçalanacak diz kaldı
ne de kırılacak kalp..
bak çocukluğumda yok artık ..
ne yapacaksan şimdi yap!



Hayat denen şeyin farkına vardığımızda geç mi kalmıştık acaba ?
Sebepsiz sevmedim seni
Sebeplerini de hiç düşünmedim..





Kimseye göstermem üzüntümü
Gündüz gülerim geceleri yalnız ağlarım …
Yıldızlar düşerdi avuçlarıma..





Sevgini nereye koyacağımı şaşırırdım x(




Ellerini tuttuğum gün yağmur gibi huzur yağar üstümden..




Beklerim ölene dek…
Dönecek der umutlarım…
Msn ileti nickleri



Alır götürür beni kokun uzaklara en uzaklara…




Sana en muhtaç olduğum şu anda gel.
Yaşamak olsan da gel ölüm olsan da gel ...




Sen benim hiçbir şeyimsin
Yabancı bir şarkı sözleri gibi yarım
Yağmurlu bir ağaç gibi ıslak





Saatler yine seni vuruyor
Gecenin en dip yerinde




Sen aşksın
Sen hüzünsün
Sen artık bensin…


ve şimdi sokaklar..
sokaklar yalnızlığa çıkar..
yıldızlar gökyüzüne..
geçe olunça bişeyler çöker yeryüzüne
soğuk.. ıssız.. sessizçe...

Comments :

1
Adsız dedi ki...
on 
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler