Orjinal Msn Nickleri, Orjinal Nickler, Orjinal Sözler

Sana bana karşı ihanetini hatırlatacak şiir ve sözler hediye ediyorum okudukça o bana kalleşlik ettiğin günleri hatırlayasın diye.

Şu hayatta senin için göz yaşı döküyorum yıllardır senin için değer sevgilim,aşkım,her şeyim beni bıraktığın gün soldum bir ağaç gibi döküldü yapraklarım.

Ayrılırken bir laf vardır o laf elveda sen söylemesen de karşındaki anlar çok can yakar bu acı.

Sen vereceğim son nefesim olsan,o nefesi vermemek bu dünyadan göçmemek için elimden geleni yapardım senin için.

Bana bin yıl ömür verseler gene seni severim,seveceğim,sevdiğim.

Seni o kadar sevmiştim sevenleri ayırmak günah derler sen benim sevdin mi ki günah olsun vefasız sevdiğim

Comments :

0 yorum to “Orjinal Msn Nickleri, Orjinal Nickler, Orjinal Sözler”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler