Msn nickleri

߀N!M YaPTıqıM T€K $€YH q€L€N q€L!R ߀N S€Ç€R!M q!D€N q!D€R ߀N T€P€R!M

ßi qün qéri dönmék istér ßırakın dönsün né kayßéttini qörsün

ßeYaZ atLI pRenSimi ßuLmam iÇin daa kaÇ kurßaa öpMeM Lasım

ßir yazar né démi$ 'sén qit a$k bana kaLsın' ßéndé diorum ki 'ßén ßurdayım yaLan a$kın séndé kaLsın'...

ne o güzelim ağlıyo musun..?€rk€k bugün s€v€r yarın b€z€r..!s€nin d€diğin o l€yla m€cnun aşkları bu devird€ ne g€z€r..!!!!!

Dü$ pé$iNDéYSéN dü$ Pé$iMé....!

ßéN SaNa YaNaRKéN …. SéN Kim ßiLiR NéRéDé ü$üoRsuN..!

YéNi BiR sAyFa AçTıM kénDdİMé...iÇiNdé sén yOkSuN...KaLbİm HaYvAnAt BaHçésİ dégİLKi KöPéKLér ÖLSuN!

ßu aLémdé $ékLi ßén kOyaR ßéN çiZéRim,Oyunu ßéN ßa$LatıR ßéN ßitiRiRim! Né O İ$İné qéLmédimi:-* O zmn gaMé OwéR qüséLim:

Huzur benden özür dilemeli gelmediği her gün için...

ηє тυнαƒ ∂єğιℓ мι؟ ιçιмι α¢ıтαη∂α ѕєη∂ιη,α¢ıмı ∂ιη∂ιяєנєк σℓαη∂α...

Seni Seven KaLbe Zulüm Et Et Edebildiğin KadaR bütün yoLLar Senin Olsun Git GİdeBildiğin KAdar....

SeN AnCa oNa bUnA LaF YeTiŞtIr...iMaJ BoZuK ArTıK DeĞiŞtIr...hEr kAdInI AnNeN Mi sAnDıN..oKuYuP KaFaNı bAyA Bi gElIşTiR..

Resmini Baş Ucuma Koydum.. Bakıp Bakıp Tükürdüm

уüz мιℓуση ∂єƒα ѕöуℓє∂ιм ѕαηα αвαятмα∂αη кσηυş ∂ιує!

KiRpİ GiBİyİz HeM SEwİLmEK İStİOrUz HeMdE SEvEnE BAtIYoRuZ…

HaYaT mOtRoCk HaDi KuDuRoCk

SeytaNa SöLicEm ArtIk $u TüyüNÜ bEnDeN ALSIN

heyy sennn !!yok yok öbürüü ! ıııı yok yok yanındaki !! UuFf sana diyorum bee

..:: AякαmDαn кσnuѕαnLαяın Hєpѕi AякαmDα TαкıLmαyα Dєvαm єtѕin..!! a

Comments :

0 yorum to “Msn nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler