Acaip Kapak Nickler, Acaip Kapak Msn Nickleri

AşKa BaBa deDiq ßiSi yeTim bıRakdı

qiDiyoRum deMedn qiDisn vaRyha süPerDi 0 SuraT iFadeN qöRüLmeye deqeRdi

BeNi bıR**p gdErken Su 3 heCe döqüLdü duD**LaRımdaN : Sq-tir-qiT

BeNi unutSun deMiSsin ßi DÜsn b**aLım haTırLamaYa deqeRmiSin??

İnSanLar miLletin ne oLduquNa deiL Ne veRdiqiNe bkaR oLmus etRaf aBazaLarLa doLmuS

yaRınLar qüSheL oLck deRLeR aMA buqnLer dünLerin YarınLarı deqiL Mi??

Shen heR zmaN qeÇerLisiN . . Çünqü şeRefSizLiq heR zmaN moDa

Sana kaRsı beSLeyeBiKeceqm Teq seFqi haYvaN seFqiSi

RaBbim SHen beNi doStLaRımdaN koRu Bn düSmaNLarımıN icaBına b**aRım

HePiniz aYnıyKen Bn faRkLıyDm Smdİ hePiniS faRkLısıNıs beN haLa aYNıyıM

özeNtim oLma keNdin oL böyLe çoq Daha oRqinaLsihn

düşündükçe seni çıldıracağım boşuna sevmişim değmezmiş sana

kaybeddiqim Seye üSüLürsem saNa deqiL kaYbeddqm zaManA üSülüRm

SaHipsiZ kaLınca TutuŞur eteKLeR saHibiNe döNeR tüM köPekLeR !!

kaLßiMi kaPatmıSım seHn qiBiLeRe SnDe keNdn qBi bR şeRefSize aÇ

S0n qüLen heB senSin çNqü Çq geÇ aNLıoShn

y**mur y**Dır aLLaHmm yeRyüSünde piSliq Çoqh

!!..Simdi cek git yoluna..!!
!!..Yalan asklara..!!
!!..Yooook artik ''eyvallahım'' yürekten vuranlara...!!

PreNseSe preNs oLm** vaRkeN O..Yha PsfNq oLdun aMa iCm rHad h** eDdiqn yEri buLduHn

deHşeTm laF soKaRım yErSe uqRaS b**aLım

KaRanLıqın P....q oLup yaLnızLqı Bna SatmaSınaYaLnızLqn 0... oLup ßnmLé yatmasınaDü$Lermn *** oLmasına ALI$TIM ARTIK !!

SuSmAyI sEvMeYe TeRcİh EttİmM

SöyLenmeMis söSLeRm faRh

İçindeqilErİ dÖq haDi . . ne HsSeDi0ShaN aMa SusMaSInıDa biL söLijeq laF buLamıoShaN

kaLßimiN kıRıkLaRı q*tNe baTshıN

Bu qece kaLbiMi efDe bıR**dım ruHumu aRtıqh seyTana SattIm seNy sefMeqLe büüK haTa yaBdım eLveda taTLım

heR nereYe qidershen keNdinLe yuSlesiRsn

NefREt edİn BenDen Bende NEfreT EdİorUm ZateN siZden

Bn ve haYdn qeRisi uMrumdıSı

Comments :

0 yorum to “Acaip Kapak Nickler, Acaip Kapak Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler