Bulunmayan Nickler, Bulunmayan Sözler, Bulunmayan Msn Nickleri

Tüm şehir ağladısen gittin diye....
mecburmusun hep en uzağa gitmeye........?


SiLdim Hayatımdaki malları .. | ÖnümüzDeki Kolilere Bakıcaz '^ |


İntihara MéyiLLi DüşüncéLériM ..


' asLında aşkLarın en güzeLi yoktur.. aşkLar yaşandıkça en güzeLdir .. !!


|| "Sadece sessizLiği Duymk İsterdiM."|| O.o


nfret oYunnda ßir perde dha :/


(; inSan umurSaMAdıkLarına Karsı hép eii dawRanır/.


zamanın eli değdi bize. . çoktan değişti herşey. aynı değilz ikimzde.. !


Mutlak Deger! //


Geçmi$imi çöpe Attmı..Karı$tırın özenTiLEr xD


geLen giDen ßeNi YoRmazz’! ßiTen Hic BirSeY ßaNa koYmaz...’!


|| ҳ̸Ҳ̸ҳ αѕKı göм∂üм gαℓвιмιη мєzαяℓığıηα ҳ̸Ҳ̸ҳ


UmuDum Yok geLeceğimDen Ama Pisman deqiLim gecMisimDen..!!


anLatMaya kaLksam uZun süReR anLamayA kaLkma akLın qideR..



HeR geLen giDeNi aRaTıRmıs DertLeR SaBrı YaRatıRmıs...


DiKenLer saRdı içiMikaRanTinaya aLıoRum hayaLLeriMi…



' !!...^^..kiмé иé kαямαи çøямαи ħαyαđıмđαи _??чαLαи đøLαи мαšαLLαяđαи _?? вéи мυđłυyšαм kiмé иé..^^...!!


xҲ ۵●lı l ı "l [₪] ѕévуя'м ѕéηι • •"l ı l ıl [₪]●۵ ҲxҲ


iLk deFa bu kadar Sevdim özLemeyi Ve iLk defa bu kadar Nefret ettim özLemekTen..


ßeNi anLayan anLar bi YeRde anLamaya Kapyasaklı kelimele oLur iLerDe..!!


<>


!...уαηℓızℓıктαη кαℓєℓєяι уıкıℓмış мαнѕυмιуєтιη ѕığıη∂ığı ѕση уєя∂ι gözℓєяιη ...!


ßeLki ßen Senin Hiçßir$eyinim ama Sen o HiçßirŞeyin Her$eyiSin!..


BnA HaWa AtIcAm DiYe KenDıNı KaSMa DamArINdAKi KAnIN biLe bAnA HaStA...!!!


bunDan snRa qözLeRi cenneT kOkan yaRim yhOqmu benim...?ne yhani bunDan snRa Tenine biR yabanCımı dOkunaCak senin...?


BedeLini YüreğimLe Ödediğim En Masum Günahımdın...


HayAtıMa qiRen heRkese YasanmıS heRseYe TesekküRLer BüyüYoRm siziNLe....


Tek deRdm mutLu sonLaRı masaLLaRın...


aLısmak Ve kaYßetmeK...!!



' GéncLiqiné Güwénip Erkén Dérkén ßéLki Dé ELwéda ßiLé Diémézsin Gidérkén..!


' NéFréd Vé Acının 1Lé$imiyim ßén. yasaklı kelimeleLamak FéLséFém ÖLdürmék EğLéncém..!


' Hayatımdan Gidén Tüm ErkékLéré Té$ékkür Ediorum. En Sonunda A$kın YaLan OLduğunu İspatLadıLar..!


' Kimsé Karı$masın Daa Cocuğum ßén..!


' TopLa Önümé Attığın ßozuk SözLéri ßén ßunLardan Annamam..!


' Kaßré Gömsén ßény Kac Liradır KéFaLétin..?


' Hayad ßénim Hayadım Hérkés Dostum OLamas. A$ka GéLincé 1DéFa OLdum 1Daha OLmaz..!


' Gözümü ßoyamaya CaLı$ma OLum ßénim Dünyam Zati Rénqarénk..!



' ßén Tükürdüğümü YaLasaydım $u Anda Yanımda Cok Köpék OLurdu..!



' N Zaman ßu Kadar Zor OLdu NéFés ALmak..?


' Sénin $imdié Dék Yaßdığın En İi $éy Kayßédmék..!


' 1... 2... <3...>


' ÖzqürLük Warsa Ucmak Nié..?


' Takma Masumiét Maskéni ßén ßu YaLanLara Kanmam..!


' Sana Git Diémém Ama KaL Démék Dé GéLmior İcimdén..!


' Yétémiorum Kéndi Kéndimé İhtiacım Var Sana...


' KaLßimi GöréßiLsédin ßiLirdin Hér$éin KayßoLmadıqını..


' KraLına YoL Vérén Soytarısını Mı Dü$üncék..?


' Daa Onsuz 1 Hayad ßiLé HayaL Edémiosun Péki Ona NasıL Véda Edicéxin?

' I$ıkLarı Kapatıp GözLérini 4 Acınca MutLu Mu OLdun SaLak.!?


' KaLßimi YanakLarımın CoqraFyasına Gömüorum...


' ßén TamamıyLa İnsan Gißi Görünmék Üzéré TamamLanmı$ 1 Ruh Numunésiyim..!


' Narkoz ALmı$ Gißi Hisséddiqimdén ßéri Addıqım Hér Adım Sénkronizé..!

' A$k Oyununu Son OyNadıqım $eytanDı O da ßeNi GünahLaRına SaTTı...


' Gözya$Larını SiLéßiLécéin Ték Yér ELinin Térsi. Akmasın Gözya$Ların. IsLanmasın N GözLérin N Dé ELinin Térsi...

Comments :

0 yorum to “Bulunmayan Nickler, Bulunmayan Sözler, Bulunmayan Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler