Damar Sözler, Damar Nickler, Damar Msn Nickleri

Eğer birgün aşkım ölse bile, onu yine de doğduğu yer olan KALBİME gömeceğim..

Tüm limanlara uğra! Ancak asla demir atma..

Ben seni kalbimin en güzel yerinde ağırlarken, sen beni yalnızlıkla terbiye ettin!


Arkana bakmadan gidişini bile özledim..

Aldanmışım meğer duyduğum tüm masallara..

Sahte gülücükler dağıtmayı bıraktım artık.. Olmadığım gibi görünmek bana göre değilmiş meğer..

Dönüşü olmayan yoldayım.. Yakıyorum gönlümün tüm gemilerini teker teker..

Herşeyin bir sonu var.. Ayrılıkların da sonu olduğu gibi..

koLay değiL roL yapsamda bazen beni hiçbişey güLdürmüyor..sorun değiL çünkü artık zaten beni hiçbi dert öLdürmüyor.

HayaL kurmak ßedawa .. Pki ya qRÇekLeŞtRmek ??

BaNa Laf SoqMa terS tePqi yaBıB SaNa GirMesn SonRa

Hayatm ŞebeqLik YapmaNa Hiç qeRek yHoq TipiN ztn Müsait

Téniné ∂oкυnαn éLLéя∂éN ßiя KσLéкSiу0η уαPмιşSιn !..

iSmin diLimden hiÇ düŞmez oLmştu yitirDiğin sevgi şmDi bna koymz oLdu

qRaL oLdUğuNu saNaNLaR... saDece qüLmeMe yaRdımcı oLaN soyTaRıLaRsıNızZz

aZraiLin oLSun saLLanDıqın saLınCaq - senİn o p*ÇçÇÇ ruHunu öLüm temizLéR anCaq.

kmse anLamaz ßiliorumm canımı yaqsada hayat qüLüorumm:/

kRaLiçeye kRaL oLacağıNa qiTTin kaŞaRa pezeveNq oLdun - hiç umRumda değiLsin haqeDDiğiN yeRi buLdun.

aLayına qiDeRmiş!! shen koRqmaDan baqqaLa qit önce

Son bakışın kaldı bende, Son öpüşün tadı bende, Allahını seversen dön, Tüm zevklerim kaldı sende!

!!! SuYun IhTimaLi YokTur..DaLGaLanMak İçin İzin IsTeMeM..TsuNaMiYe BasLaDığımDa EnGeL DinLeMeM!!!

AdINı KalBiME a$Kla YazDIm İsTeSeMde UnUtaMaM ßen sENİn GiBi HeR GöRdÜĞÜmE a$IK oLaMAM

Comments :

0 yorum to “Damar Sözler, Damar Nickler, Damar Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler