Hasret Sözleri, Hasret Nickleri, Hasret Msn Nickleri

Hasretin bir yana kahrin bir yana Sensizlik ne demek sorsunlar bana Bu hasretlik biter nasil olsa Yinede sevgilim doyamam sana!!.

^ Smdi eLimde Bir siLgi,öLümLe Yasam aRasındaki CizgiYi siLmeye caLısıroum...!!

кімѕєчє αсмαм qöиLüмüи кαρіLαяіиі вєи δічє віяі чσк αятік


Benim yollarimi bekler diyerek Benim hasretimi ceker diyerek Artik bu ayrilik yeter diyerek Sana canimi vermeye geldim!!

laf sokup benim canimi mi acitmak istiyorsun ben seni unuttum bile buna ne diyorsun ?!

Senin için aşk bir şaka,sevgi bir saçmalık.Yalan ise senin sadece tek doğrun ama bu benim sadece tek yanlışım...

Mevsimlik bir cicekmisin bir bahar acip bir bahar solasin? vefasiz bir gönülemi düstünde dün hatirlanip bu gün unutulasin? Asla unutmaki hep aklimdasin!!

askimdin canimdan bir parcaydin sen .. sana lanet okumuyorum ama kahretsinki seni hala seviyorum imkansiz askim bnm

кεиδιиδεи εмιи δεчιLsεи sεvмε .. вεиsιzcмυтLυчsαи нερ öчLε кαL [√]

kötü oldugum zamn senin gülümsemen bana ilacti ..:( yoksun artiK napcam ben

ÖLüümDenn K0rKsaydiK Güzel Ülke Türkiyemezi SevMezzDiiK … ŞзнітLзя ÖLмзz Vатaи BöLüимзz

SILAH zoru ile mi sevdin istemiyorduysan söyleye bilirdin ;)

hayatindan herseferinde birinin yok olmasii onun yerine daha iyi birinin yolda oldugu demektir ..

EnDopLazMik1haTunum x)

ßir gün Duyamazsan Sésimi GécéLérindé ßiLirsin ki Véda £démém SévdikLérimé !! SéssizLikté wédadır séwgi doLu kaLpLéré ..
ßéLki akLım ßir dénizdi ßén ßouLdum..

fasLa özénMé aLTında kaLıRsın

ßitén, kayßédiLén hér $éyin icindé payımız ßüyük

Comments :

0 yorum to “Hasret Sözleri, Hasret Nickleri, Hasret Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler