Sevgi Sözleri, Sevgi Nickleri, Sevgi Msn Nickleri

[Tekel]inLe tuT eLiMi[aLkoL]LarıNa saR ßénİ n[éFés]iNe biLe muhTacıM

Ben sana yanarken, sen hangi kuytu köşede, kimlerle üşüyorsun?

Yıkıldı üzerime tüm yeminlerim.. Teselliler faydasız, iyi bilirim..

Kıyamadım sevdiğim sana.. Senin kıydığın gibi bana..


Öyle özledim ki gözümde tütüyorsun yar.. Öylesine hasretim ki nabzımda atıyorsun yar..

Gidebildiğin kadar git! Senin gölgen olmak benim için şereftir..

Her başlangıç, sonun habercisiymiş.. Anlayamadın..

Son sözünü benim için sarfet, son bakışını gözlerime kilitle, öyle git benden.. Tek seferde, yık geç tüm yaşananları..

O ßenim Günde Kaç Defa Nefes aLip Verdiqimi HesapLardı.ßenSe Simdi O' nun Kaç KisiLe Nefes NefeSe KaLdıqını ßile HesapLayamıOrum.

уα gєℓ ѕση ηєƒєѕιм σℓ....¢αη νєя вυ ѕєν∂αуα.....уα ∂α вιяαк νєяєуιм ѕση ηєƒєѕιмι вυ ѕєν∂αуℓα...!!!!

MuSaDeNLe çIkIyOrUm hAyTıNdAn GrŞrÜz…

qúzel anılar senín, keder íse bnm ,bundan sonra kímsenín díílím …

bazen bişeyler ilk aşkımı hatırlatsada son aşkım sensin asla anlamasanda...!!

Gecenin En Sarhoş Vaktinde Sana Son Bir Şiir Yazacağım, İçinde Sana, Sahte Göz Yaşlarına, Masum Bakışlarına Ve Yalan Aşkına Lanet Okuyacağım.

Gözℓєя yaℓaи söyℓємєz...Gєçєи güиℓєя gєяi gєℓмєz...

Dönüp bi an geçmişi anımsadığında canın çok acır.. Ama nafile "Geçmiş olsun"lafı binlerce kez kulaklarında yankılanır...

Sevmiyorum şu saatin sesini,akmasın dursun zaman.herşeyin bir öncesi ve sonrası vardır derler ya; YALAN. senden önce vardım belki ama aşkım senden sonra olmayacağım inan.

Aşk yağıyor ßugün ßardaktan ßoşaLırcasına. ßen şemsiye açmışım Aşk'tan korunmak uğruna.. SırıLsıkLam Aşık oLmak; kimin umurunda..?

Dün gece saatlerce ölümü ve sensizliği düşündüm,acaba hangisi zordu? Ölüm mü sensizlik mi? ölüm sensizlikse sensizlik zaten ölüm

SeverSem 1 keRe SeveRim, SöyleRsem 1 keRe SöyleRim,EgeR Beni 1 Gün TeRk EderSen,seNi Bir KaLemDe SileRim!!

DerT oLmaz..çekip kapıyı çıkabiLirsn..Ben böyLeyim.. gerçekten sevmiyorsan bıkaBilirsn!!

ѕєη мєℓєgιм нιç ∂υямα∂αη αgℓαя∂ıη ηιує ؟ gιтмє...∂ємє∂ιм вαgℓαηмαктαη кσякαяѕıη ∂ιує ¢αη уєℓєgιм кαяışмαѕıη кıмѕєℓєя вιzє...

KoPtUğU yErDe BıRaK bU MaSaL bÖyLe BiTsİn BiR zAmAn HeR sEyİmDiN aRtIk UmUrUmDa GeĞiLsİn!!!

yokLuqnda cok sey deiStii ...Hani bi éSkii bénn vardiýa sÉNi öLümüné séVeNn iSdé gíttí o hémDé cok uZakLara ....

ßhén 'ShéN ShéN' dié ßiTTim oqLum ! Hadi UnuT unuTaßiLiRsn..!ßhén Sheny Yudum Yudum İçtm oqLum,Hadi oL Eskisi Gibi oLabiLirsen !!

KaLmaDı saNa kar$ı iÇimDé bi qüvén, bu saattén s0nra !stésénde qüvénémém.

Artık éminim hér $éy icimdé fiLizLénip istérsém ßüyüyor.. ßakmazsam cürüyor...

HaYaTıMdAn GiDeNLeR...BiR DaHa GeRi GeLMeYi HaYaL BiLe eTMeYiN...HaYaTıMa YeNi GiReNLeR...GiTMeYi DüŞüNüRSeNiZ...HiÇ BeKLeMeYiN..

Z0rsam k0Layı…S0quksam Sıcaqıı…HavaLıysam sönüqü..CiddiySem cıvıqı..aSiLsem Basiti var..ßnimLe vaqit öLdürmee

qiDd rüSqaR oNa oNu sefDiiMy söLe..UuRunDa ÖlebiLeceqiMi söLe..aMa şuNuDa unuDma eeR bnSis mudLuuSa suS ve seSsisCe qeRy döNn..!!

BaNA BaAqN 0 qÖsLeR BuqN NedN BuruqDu… AnLAşıldI BitaNEm… 0 qÖSler BEny C0qDaN UnuddUu

‘Ashq’La saqLamBaç oyNuoruM.. eN iiSy içiMdeN 9a qDr saaMaqh ve oNu oLduu yerDe uNudhMaqh..!

qoquNuDa aL qiDerqeN…yaraLarMı tuzLama..aRqaNa baqHma qiDerqeN.. HiC seFmediN saDen..!

ҳ̸Ҳ̸ҳ saLLasaM eLiyMy buLruM eLLysNy baNa ebeN biLe hasDa sHen düShüN qeriSyNyy ҳ̸Ҳ̸ҳ

boş resiMler... sen yksun... o üsden bos sanırsam... artıq usat elİni qie ösel insan qurtar bni..!!

çoqTa umRumDasın sN ztN kaŞarLara LayıkSn Her zMn söLü0Rm oLum eziq + zaVaLLısın

Yeni ManiTa yaPmıŞsıN üzüLür sıKıLır saNmışSın salaq sevqiLiyqeN boyNuzLandııNı haLa anLamaMışSn

aKLı vaR kuLLanamaZ,DiLi vaR Laf yaPamaZ saLaq ya işDe havaYa qeLinCe anaSını tanıMaz

$arıLıp ßasH uCumdaqi fot0ğrafLarIna ağLaR oLdum ßaksaNa . . .

Sen yaLanLarLa a$k satanLarın iLk adresi..ßen sattığın son a$kın ta kendisi.

kàLbiné µzànàn bµ yøLdà ,bénS¡zS¡n àrtIk sén .. wàzqéCd¡m hér$éydén .

'hayat ''x''olsun sende''y''ol..ve sonra''x+y''denklemini çöz!!...

heP bhen sobeLenıyor heP bhen eLenıyorum qiDin arTıqh baSımdanh bhn oynamıyorum !

Ay deiL mewsim deiL '1 Ömür' Geçti Sensiz.. Keşke böyLe sewmeseydim, ağLıorum çaresiz..!

' Káç öLüm váЯ$á gözéé áLdm háyáTımıı çöPé áTtm Tüm RüyáLaЯ Káßu$ Y!né KoЯkuy0ruMmM..!

ésKı yeRıN| kaLbımDe aRama...ѕéη gozumDen aKan seLe kaRı$†ıN...!!! Git dedim "me"yi ekliyemedim

yHoqSn zHén aRdıqH yOqSn YâNmdâ yHoqSn MuHtaÇqén yOqSn HâYâD^mDâ DyandIm ÇaRéSz HâTırâLârâ bHidDî aRdIq éLFéDa!

Hayata Hép GüLüorum. Maksadım PoLLiannacıLık DéiL! Hayata GıcıkLık..!

saRan yoq yaraLarımı ßénim bu şeHirDé,saqLarım düŞürmém yaŞLarımı gözLérimDe.

qidiγσяuм...aωuςLaяıмda ćaм paяςaLaяıγLa,кaηLa Siγah duωaяLaяa haγaLLєяiмi γazмaγa!...

Comments :

0 yorum to “Sevgi Sözleri, Sevgi Nickleri, Sevgi Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler