Havalı Sözler, Havalı Nickler, Havalı Msn Nickleri

Yaptıklarımda anlam aramayın.. Tüm anlamlarımı, güzel bir hatırada kaybettim. Kala kala anlamsızlıklar kaldı elimde..

biz a$qı hava aLmaq için pencereyi açtığımızda buLduq xD

Son bakıŞın kaLdı bende! Bir sen vaRsın içimde..


varLiginin tiryakiSii,, yOkLugunun deLisiyiim,, Seni benden mahRuum etme,, gÖzLerinin haStasiym.! x$

her gülen yüzü sanma bahtiyar,,, her kahkahanın ardında binlerce gözyaşı var

Tandııgm en tatlı ınsansın, eşsiz bir dost, süper bir arkadaşsın.. unutma ki çokda farklısın, hani tarkan diyor ya sen başkasın!

Ey insan ! Dilediğin gibi yaşa ölümü tadacaksın, istediğine sarıl malesef bir gün ayrılacaksın.

ѕöуℓє вαηα ναямı αşкıη тαвιяι/уαηıуσя ιçιм ναямı вυηυη тαмιяι/αşкѕız уαşαηмαz,öℓüм∂єη уσк öтєѕι/вöуℓє ∂ιуσя∂υ вιя αşк şαιяι...

SéN BéN! S3Wd!n B3N g!tT!m B3N s@n@ g3lD!M s3n G!Tm!şS!N

Sevgimiz yavas yavas süzülen çisil yagmur gibi ama irmaklari tasiran cinsten…

Hasretin bir yana kahrin bir yana Sensizlik ne demek sorsunlar bana Bu hasretlik biter nasil olsa Yinede sevgilim doyamam sana!!.

Benim yollarimi bekler diyerek Benim hasretimi ceker diyerek Artik bu ayrilik yeter diyerek Sana canimi vermeye geldim!!

Mevsimlik bir cicekmisin bir bahar acip bir bahar solasin? vefasiz bir gönülemi düstünde dün hatirlanip bu gün unutulasin? Asla unutmaki hep aklimdasin!!

нєякєδ мυτŁυ ΘŁδυΠп! δєΠ ĐaчaΠпΠпΠп!..

№1 αиα qіві чαя ¢¤ vαтαи ¢¤ qіві dічαя вυLυимαz √

SaNa SEwMeYİ öGrEtEmEm AmA sEnDe BaNa UnUtMaYı ÖrEtEmEzSiN

Nazar bonCugu takta serefsizLiigine naZar deGmeSin.

kisiLik karmasası yasamıyorum. Arayıs iÇhinde de deiLim. sadece dengesizim!

İnsan denilen varlık icin herşeyin bir süresi vardır süresi olmayan tek şey (aşk)tır…

Aldatanı aldatmak zewktir seweni aldatmak ŞEREFSİZLİKTİR..

ßeη ѕєηιηℓє тσρяαğα g∂єяιм ∂ιуєηℓєяι çσк göя∂üм …ßeη öуℓє ∂ιуєηℓєяι тσρяαğα нєρ уαℓηız göм∂üм…{#emotions_dlg.cheesy}

ßén qüLLérimi SoLdurdum Sén Papadyana İi ßak..!

BeNDeYDiN NeFeS GiBi, SeNDeYDiM HeVeS GiBi, ALLAH KaHReTSiN SeNiN GiBi SeVeNLeRi!!!!!!!!!

HayaT YaşandıĞı KadardıR, GeriSi Ya HatıralarDa BiR iZ YaDa HayallerDe BiR uMuttuR..!

Ben Geldim Meyhaneci Bu gece Buralıyım sevgilimden ayrıldım yürekten yaralıyım…

aşkta quRur artisLik yapMaya deiL hayatıNı mahfetMeye yaRAr

Aşk sonu olmayan bir sonsuzsa... anımsadığında, "Güzel di..." dedirtebilmeli...

Héя qiDéηiη àяκàsIη Dàη àqLàsàм †éяκ éDéяdİ ßηγ qÖsLéяİм ... Héя qiDéηé déqL sOη qiDéηé ßu sÖzléяİм ..!!

O KaDaR Da ZoR DeiL ßi ßasLanqıc YapmaK ZoR OLan Adım ATmak..

Ho$cAKaL Demeq İsTeRSen Hiç DuRma Ama ßunun MeRHaßası OLmayacak UnuTma..!!

Bu hiç kimsem oLmadığı için değiL,”Sen”oLmadığın için duyuLan bir yaLnızLık.Bu yaLnız oLmak değiL “sensiz” oLmak..

maç Uğruna Kurulu ßir Hayat Yok Onun İçin Ne Kimseyi Kendime Örnek Alırım Nede Kimseye ßenzemeye Çalışırım!!

^ Smdi eLimde Bir siLgi,öLümLe Yasam aRasındaki CizgiYi siLmeye caLısıroum...!!{#emotions_dlg.cheesy}

BeN sEnİ gÖzLerİmİ kApAttIğIMdA deĞİl AçTıĞımDa GörMeK iStERdiM!!

kİmİ gÜzElİm Der kiMİ ÖzELiM dER sEWgİ nE gÜzeLLik iSteR nEde ÖzElliK sEWgİ sAdeCe yÜrEK We EmEk İsTEr…

кιм чαLαи söчLüчσяsα кιм αsкι sαтιчσяsα αcι cεктιяιчσяsα εямεsιи мυяαdιиα ..ü

qєL ◊ кαLвімLє ◊ σчиα & вєи ѕєиіи ◊ нαчαтіиLα ◊ иαsіL σчиυчσяυм вαқ qöя

вєи [ υсυzυм ] öчLємі ѕєиі [ вєLєşє ] vєяічσLαя

Comments :

0 yorum to “Havalı Sözler, Havalı Nickler, Havalı Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler