Nefret Sözleri, Nefret Nickleri, Nefret Msn Nickleri

ѕαиα вιя тєşєккüя вσяçℓυуυм.çüикü ѕєи вαиα αşкı,αşкıи уαиıи∂α ∂α иєfяєтι öğяєттιи

aqaçTan dÜşeN YaPrAkLar döKüLMee qÖNüLdEn DüŞeN İNsaNLar uNuTuLMaYa MahKumduR... G!D£N£N£ YoL KaLaNa dUa YaKıŞıR...

иє αşкℓαя ναя∂ιя кιмвιℓιя,уαşαимαуι вєкℓєуєи….иє αşιкℓαя ναя∂ιя кιмвιℓιя,уαşα∂ιкℓαяιиα иєfяєт є∂єи


Ben seni öyle bir sevdim ki nefret etmem kaçınılmazdı gittiğinde!

Bırakıp gitmen bile başkaydı herkesten..

ѕαимα кι αѕкιиℓα ∂єℓιя∂ιм ѕιм∂ι, иєfяєтιм вαgяıм∂α нαиçєя мιѕαℓι gєzєяιм, вυ ѕαтιяℓαяι σкυяѕαи çσк ∂αнα ιуι αиℓαяѕıи вєиιм иєfяєтιмѕιи αятıк ѕєν∂ιgιм ∂єgιℓѕıи!

Son sözündü içime nefret tohumlarını eken.. İnce bir elvedaydı bana gereken..

тαияı ѕαиα öℓє вι ¢єzα ωєяѕιикι вєиιм ѕєиι ѕєω∂ιğιм кα∂αя ѕєи∂є вαşкαѕıиı ѕєω ωє σ вιя вαşкαѕı вєиιм ѕєиι ѕєω∂ιğιм кα∂αя ѕєи∂єи иєfяєт єтѕιи!!!!!

varLiginin tiryakiSii,, yOkLugunun deLisiyiim,, Seni benden mahRuum etme,, gÖzLerinin haStasiym.! x$

qÖdHü Phi İnsHan OlMaq icHin Önche İnsAn OLmaq qereqir...

herseyi zamana bırak bak ozamn arkana donup baktıgındaa bıraktıgın seylere nasıl gülüp geciceksın

Herşeyi zamana bıraq dediLer....zaman herşeyin iLacı mıdır????zaman dediğiniz aşqıııııı yaşamış mıdır????

biz a$qı hava aLmaq için pencereyi açtığımızda buLduq xD

ѕöуℓє вαηα ναямı αşкıη тαвιяι/уαηıуσя ιçιм ναямı вυηυη тαмιяι/αşкѕız уαşαηмαz,öℓüм∂єη уσк öтєѕι/вöуℓє ∂ιуσя∂υ вιя αşк şαιяι...

SonuMuz Morq aÇ ßi tußorq
NéFéS aLma éFéS aL
3qün öncéYDi aRiFé
HaYdi $imDi $éRéFé !!!XD

Karda donmak üzeresin
uyumak tatLı qeLiyor
sen ` öLdüqünün ` farkındYanlızım ben cook yanlızımm (:
Buymus benim alın yazımmm .
istér uzak , istér yakın -
Anılar béni rahat bırakınn. ..

Hiçbir şey eskisi gibi olmuyor artık
Delice esiyor kavak yelleri...
Çocukluk elden yitip gidiyor artık
Çocukluk uzaklarda kaybolan bir gemi
Kırık kanatlarını sar şimdi. Sar ki;
Düşsüzlüğün içinde üşüyen bu yüreğe
kanat ger.. Beni “ bildiğim “ kadar değil,
Bilmediğim kadar sev..

Cesaret aşk kaygı derken
Bir sancı kapladı tüm gövdemi
Oysa biz daha dün hipotenüsü çözememiştik
Nerden çıktı bu havuz problemi ?

Birden qirdin sessizce yüreqime,
Çalmadın Kalbimin Kapılarını,
İçime huzur doluyor seni düşününce,
Sebepsiz Yere mutLu oluyorum,
Sonu her ne oLursa oLsun,
Seni Sonsuza Dek SewiyoruMMMmm...!!

Beni bulmak mı istiyorsunuz?
●Zeki olmalısınız!
Beni yakalamak mı istiyorsunuz?
●Hızlı olmalısınız!
Beni yenmek mi istiyorsunuz?
●Şaka yapıyor olmalısınız!.. :) :)

Kadınlar basit şeylerden hoşlanır, mesela ERKEKLERDEN!... (tamamen karşıyım bu nicke ama güzelmiş koydum buraya)

Tandııgm en tatlı ınsansın, eşsiz bir dost, süper bir arkadaşsın.. unutma ki çokda farklısın, hani tarkan diyor ya sen başkasın! (nefret değil ama neyse) {#emotions_dlg.cheesy}

Geniş,siyah gölgesi hayatımı kaplayan tepemde kanat germiş bir kartaldır yalnızlık kalp çarpıntılarıyla günleri hesplayan,
Bir benim,benim olan bir masaldır YALNIZLIK

yha olduqun qibi $EREFSİZ qörün.. yada qöründüqün qibi ADAM ol ;) ( vay be ne nick ama NickCenter )

Tek bi dilek hakkım olsa oda kabul olsa içimden qeçen yanımda olsa....Kalp

Comments :

0 yorum to “Nefret Sözleri, Nefret Nickleri, Nefret Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler