Sitem Sözler, Sitem Nickler, Sitem Msn Nickleri

Layık Oldugun Yer Senı Kabul Etmese Bıle, Gıydıgın Gelınlık Yerıne Kefen Olsa Bıle, Ardından Gozyası Dokenın Olmasa Bıle, Bekleme Artık Donmem Sana… (devil_girl)

Lapa Lapa Kar yağarKen..qüNe$in sıcaqında KavruLmak qiBiydi Seni sevmeLerim..

yORULdugun haLde , koSMAyA mecBUR oLDugum biR haYATı yaşıYORum şiMdi..!


kalbim acıyor anlayabilirmisin öfkem çoğalıyor gelir misin , sadece zarar veriyorum kendime hem de nasıL görmeLisin

telefondan siLdim..akLımdan siLdim..hayatimdan siLdim..Kahretsin !! birtek kaLbimden siLemedim !

Duman duman askin yanar icinde , Ateste sen külde sensin bir tanem . Senin sözlerinde buldum sevdayi , Goncada sen gülde sensin bir Tanem ..

Hangi gün karar verdin küt diye çekip gitmeyeHangi lafım dokundu sana böyle inceden inceye..?

ßaKaMaM qöZLéRiné yéniDén .! SéwSém biLé séwiyoRm diémEm .! quRuR bu quRuRuma yéDiRémém .!

SözLéRiné déqiLdi.! qöSLéRinéyDi inanMaMın Sébébi.! qüSéL qöSlüm .!

KoRkuyoRm aSlında ..! ßıRakıRsan béni yanLızLıqa .. TéRkéDéRsén SénSiz yaŞamayaa .. iNan biRtaném dayanamam bén Sénın yokLuqunDa..

AnLaT ßana Tüm DuyquLaRını .. Söz ArTk aqLamıcamm .. bnDé acı çékméyé aLıŞtm vé KénDimi çoktan hazıRLadım

'' .. SöyLéyéMézSin y0k céSaRétin .. BaKamaZ qözLéRimé qöSLeRin .. ''

SöyLe buLdun mu aRadıqın aŞkı söyLe yokSa yanLızmıSın Sen yıne benım qibi boynu bükük gözü yaŞlı tek baŞınaa xx((((

SéwMék koLaydıR ZoR oLan unutmaK .. öLMeK koLaydıR Zor oLandır yaŞamak .. ben Senı sewdm ve oLmek istedim..!!

Séwdim Séni ve qeRçeKtii. SenınKi SahTeSiydi .. $imdi unutmak senı teK çaResi..!

CanıM SıkıLmıŞ BıkmıştıM Senİ SensıZ YaşamaktaN UsanmıştıM KusurA BakmA HatalıyıM AmA SendE AyrılmayA EminiM Çok MeraklıydıN..!!

tŞk edeRim çok mutLuydum SenınLeyken, BakaLım şimdi yokSun yaşayabılecekmıyım Sensızken.. x(

SenSızLık bazen koysada.. qöSlerimdekı yaşlar durmaksızın aksada..ne yapayım alışacağım..alışmaya çalışacaqım..

DüŞünceLeRimiz Çok faRkLı.. Sen unutmak istiyoRsun ben diyorum yenıden başlamalı.. peKi nDn istıoRsn benı unutmayı ..

A$kı ne biLiRsin sen, hayatında a$k mı qöRdün ki...ben ya$adım aşkı biLmeyenLe.. Ne yazık ki..!!

aCımıcakSın aCıncak haLé duSérSin , aqLamıcakSın aqLanacak haLé duSérSin , Sonunu sén yazCakSın yokSa yazıLcak haLé duSérSin..

qidéRsé qitSin biTérSé biTSin.. Ba$ka biR aŞk buLuRum unutanı unutuRumm ;).!

Sen BeNim iÇiN,HaVa KadaR laZım,eKmeK kaDar müBaRek,su giBi aZiZ bİr ŞeySin x)

Sesİmİ fArK EdeMeZsEn rÜzGaRlArIn,nEhİrLerİn,kUşLaRıN sEsiNdEn bİlKİ ÖlMüŞüM

sUsMaM sEnİ ÜrKüTmEsİn,iÇiMdE çAğLaR vAr bİlMeLiSiN..!

UnuTtuM saNma sakın HeR köpek HavLadıqında akLıma qeLiyoRsun!!

Comments :

0 yorum to “Sitem Sözler, Sitem Nickler, Sitem Msn Nickleri”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler