Mesleklere göre ilan'ı aşk

Ayakkabıcı: ah sevdiceğim sensiz hayat bana bi numara küçük geldi, kalbimi vurdu, su toplattı hop hop hoplattı, canım yanıyor ne olur dön..

Bilgisayarcı: açtım kapadım kendimi yine de düzelemedim sensiz.. printerım ol yaz beni yarım yarım..

Kabzımal: mevsimlik sebzeler geldi, hormonsuz domates geldi, kütür kütür hıyar geldi sen gelmez oldunnn..

Forumcu: senden kilitli bir topikiim olsun istiyorum sevgilimm

Terzi: beli sıkıyorsa sevdanın, don lastiği gibi süneyim sana.. paçalarını kısaltma sevdiğim, selvi boylum al yazmalım benim..

Müzisyen: kalbimin sol anahtarı, yarımlık notam, bu porte var ya.. sana feda olsun

Kasap: senin o bakışların yarim, iki kere çekilmiş kıyma gibi lap diye yapıştırır tezgaha beni.. sinirlerim ayıklanır sesini duyunca.. ben seninim artık, ister inegöl köfte yap beni ister cızbız..

Minibüsçü: stepnemi kaybettim sen benden gittin gideli.......

Avukat: itiraz ediyorum sayın aşkım.....böğrüm müvekkil misali yanmakta sana tutulalı.....

Manav: domates yanaklım....patlıcan dudaklım......enginar kılıklım......3 kilosu bir milyonluk bir aşk değil benimki......

Milletvekili: bizim kasabaya yapılcak köprünün inşaatına başladık...15 sene sonra....beni ööle değiştirdin ki vaadettiklerimi yapmaya başladım.....

Doktor: öksür sevdiğim, ciğer filmin pırıl pırıl, gönlünce öksür sevdiğim... hapşur sevdiğim grip aşısı gibi senin aşkın, beni mikroplardan korur sevdiğim

Haber Spikeri: iyi aksamlar..Evdeki telefondan bildiriyorum.Dun aksam beynime ulasan sinyale gore, sana asigim ve seviyorum.Bir dahaki konusmamiza kadar hoscakal

Çiftçi: buğday başağı gibi sarı saçların, rüzgarda mağrur boynunu büker güzeller güzeli.. gel de aşık olma

Benzinci: sulandırılmış mazot gibi motoru bozan adamlardan değilim ben.....petrol rafinerisine döndüm seni seveli.....

Bodyguard: seni çok pis döverim benim asabımı bozma.....seviyoz dedik ya.....şimdi kaybol.....

Lunaparkçı: gondoldan indim çarpışan otom arızalandı.....sigaralara denk gelmiyor kasnaklar......dönme dolap ettin beni peşinde.....yeter artık aşıkım uleee...

Comments :

0 yorum to “Mesleklere göre ilan'ı aşk”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler