Damar Sözler, Damar Nickler, Damar Msn Nickleri 2

Bir yaşanmışLığın sancısı vaR içimDe.. biRaz kızgın biRaz kırGınım..

Darağcına gitmek gibiymiş, eLveda demeni engeLLeyememek..

Ya vuR beni tam kaLbimden, ya tut eLLerimi bırakmazcaSına.. Ya göm beNi en deRinine topraĞın, ya bak gözlerime ömRümü tek sefeRde harcarcasına!

Ona harcadığım yıLLarı bana geri veR ey hayaT!

Öyleyse sen unut beni! Yeter ki benden isteme..

Kuzular için ağlayan kurtlar da vardır hayatta. Çimdik

Dünyaya kızar dururum! Kendime sorar dururum! Seni hep sever miyim böyle?

Gitmeye de bilirim! Gitmeyi de bilirim!

Neyin var hislerim aynı dün gibi Benim dünüm var yarınım var zehir gibi ...

Hayatta hiçbirşey az olmadı senin kadar hiçbirşeyi istemedim seni istediğim kadar sende başını alıp gitme...

Belki dalları kurumuş ağacım sensiz susuz açım belki bir bebek gibi çaresiz sana muhtacım...

böyLe aşkın Gözyaşı deniz oLur dünyaya..ben bi ömür harcamışım bu paramparca sevdaya..

Islak Gözlerimle Daldım Yine Resmine..Her gün Ağladım Dünden Daha Fazla...!!

£vm£diğin ßIrIn£ AsLa S£nI S£vIyorum D£m£..İçInd£ oLmAyAn DuyguLAr vArmI$ gIßI Söz £tm£.KIms£nIn HAyAtInA KALßInI KIrmAk İçIn GIrm£

Sânâ ßêdduâLar ßîLê Çok $êytânâ SâttÎm Sênî Ondân ßâşkâ KîmSên Yok...! Artîk Oynâmânâ Gêrêk Yok Çûnkû; Gêri Dônûş YoLûn Yok...!Sinirli

Hér qüné ß!r öMür w£r!yorum warLıqına Dua yokLuquna !Syan £d!yorum

Ya Sahip Olursun ßana ßu Hayatta Ya Hayal oLur KaLırım RüyaLarında Ya $arkın oLur DoLanırım DudakLarında Ya Uzaktan geLen Ses oLur KaLırım kuLakLarında

RüzgarLarı ßekLerim Penceremde GeLmiceğini ßiLe ßiLe..GeLsede Deva OLmaz Kokunu Getiren RüzgarLar GözLerimdeki Yaşı SiLmeye

Fani Dunyanin Baki Padisahi Dégiliz Biz parcaLAnmis Gonul HirkaLarini Yamar Dikeriz Biz DostLarLA agLAr DostLarLa GuLEriz.

mútluluklâr dílêrím yêní âskındâ sên bêní dú$únmedên ya$amana bak sênín dêrtlerín varya benim yanımda ben onlarla ya$arIm sen keyfine bak !

Seni ben kendime KADER saymi$tim Ugruna her$eyi góze almi$tim. Yúregin ta$tanmi$ ¢øk ge¢ anladim. Bir damla góz ya$i DEGMEZMIS SANA !

Fahişe Gönüllerin Kahbeliği Koymaz BizeUnutanları Bizde Unuturuz Asilce..

uyumaK zor uYanmaK KoLay oLacak .. Saßahı ipLe ceKeceKsin .. Ne qeceLer rahatLatacak seNi Ne quNduzLer öLmeyi isteyip öLemeyeceksin..!

Bizi anlatan şiirler yazılmadı henüz.Çünkü biz dünyanın oyunundahayatın acımasızlığında ve de sevdiklerimizin baygın bakışlarında unutuldukAğla

Sevgi ¿ Nefret Midir ¿ Sevgi ¿ Seni Seviyorum Demek Midir ¿ Sevgi ¿ Yanında Olabilmek Midir ¿ Sevgi ¿ Seninim Diyebilmek Midir ? Sevgi Sen Yokken Seninle Yaşayabilmektir

"ѕєηι ѕєνιуσяυм" ∂єякєη αѕℓıη∂α öуℓє υzυη кσηυşυуσя∂υм кι вιя вιℓѕєη..

вєη єη çσк уüяєğιмє кız∂ıм.. öƒкє вüуüтєη вαηα ιηαт ѕєνgιℓιηιη ѕєѕιηι ∂υу∂υğυм∂α уєηιℓєη уüяєğιмє кız∂ıм..

Yalandır De UmutLuyum Bırazda Kızqınım Sana..Onca YıLın Hatrına Vedasız AyrıLmak Reva

biRi warSa aramısDa çığLıkLarım yaLnızLığa bu ayRılık ak$amında gözYaşıma boĞuLdu dünya

ya kaLır ßnm oLursun yada qider eLin oLursun çokda fifi 2 ßiradan snra snde unutuLursun

Comments :

0 yorum to “Damar Sözler, Damar Nickler, Damar Msn Nickleri 2”

Yorum Gönder

 

Takip Et

Dizinler